Som alle andre produsenter har nok hovedsete i Tyskland god kontroll på hvem som produserer for dem være seg Kina eller andre land.
Triumph produserer i Uk , Brasil og Thailand.
Som alle andre produsenter har nok hovedsete i Tyskland god kontroll på hvem som produserer for dem være seg Kina eller andre land.
Handler jeg fra Temu er det vertfall JEG som sitter igjen med en fortjeneste og ikke en mellom mann. Da kan man velge å ta risikoen selv.lazyboy skrev: 16 jul 2024, 20:13 Jo da, ser den. Men allt handler om penger. så ønsker vi forandring kan vi jo slutte og handle billig fra Temu, EBay ,Ali baba osv.
Men det gjør vi ikke, det er jo så billig![]()
Motorbransjen tenker nok som oss, men har noe mere kontroll enn produsenten av den kreftfremkallende tupppevareboksen man kjøpte for en billig penge fra Temu![]()
Har aldri sagt at GSA er en dårlig sykkel. Jeg liker den bare ikke :)lazyboy skrev: 16 jul 2024, 20:24 Ja der ser du, slik tenker motorbransjen også. Men dem har garanti og kjøpslov og forholde seg til. Derfor tror jeg produksjonslandene spiller liten rolle. Men nå har jeg sporet helt av, så nå er vi enig i at Gsa er verdens beste mc og lar det bli med det
![]()
Utsende er selvsagt en smakssak. Noen liker kantete design mens andre vil ha mer runde linjer etc. poenget mitt var egentlig selve sammensettingen når jeg ser sykkelen uten sidevesker. Da ser det jo nærmest ut som du kjører en boss hoss....Gammelsmurfen skrev: 17 jul 2024, 00:52 Jeg har selv en BMW mc, men må innrømme at denne R1300´n ikke tiltaler meg hva gjelder utseende.
Klumpete, kantete og ser ut som noe fra "Transformers" syns jeg da.
Tja... var vel ikke så høy hastighet her? Er jo på topp disse RR syklene yter mest. Bimmern har like mye eller moment langt nede som kanskje gjør den mer brukanes i lavere hastigheter. En erfaren fører klarer nok å takle den ekstra vekten ganske bra.Canutus skrev: 21 jul 2024, 19:34 Nå er vel ingenting tilfeldig av det som dukker opp på fb-feeden, men kom over denne sammenligningen.
Må si eg tviler litt, men kan vel heller ikke bare fornekte det.
https://www.facebook.com/share/r/ZfjdQgKEBAWoyxev/