Ikke minst veldig viktig

Ikke minst veldig viktig
Slike ting skal ikke skje. Senest for et par timer siden sa jeg til guttungen det å kjøre i ræva på noen blir for dumt. Du må aldri sette deg i en slik situasjon at det kan skje...
Nå vet ikke jeg hvilken biltype det var, men det blir jo bare mer og mer skjermer i nye biler. Låg etter en Audi e-tron i dag, den bilen hadde sånne små dritt speil som er på Mercedes lastebiler, vil da tro at det er skjermer for det og i bilen.DAE skrev:Rett borti høgget frå der eg bur, vart påkjørt bakfrå av bilen, kasta opp i lufta visstnok
Riktig det, små skjermer som du må flytte blikket ned og til venstre på dørpanelet hvor det ikke for noen av oss er logisk for å se i speilet. Kunne godt hatt en e-tron men ville helt klart hatt vanlige speilkjland skrev: 25 jul 2024, 22:11Nå vet ikke jeg hvilken biltype det var, men det blir jo bare mer og mer skjermer i nye biler. Låg etter en Audi e-tron i dag, den bilen hadde sånne små dritt speil som er på Mercedes lastebiler, vil da tro at det er skjermer for det og i bilen.DAE skrev:Rett borti høgget frå der eg bur, vart påkjørt bakfrå av bilen, kasta opp i lufta visstnok
Sent from my iPhone using Tapatalk
Spot on! De man ligger bak (ofte på 4-felts motorvei) som vingler i feltet og gjerne kjører litt saktere enn øvrig trafikk.dypen skrev: 25 jul 2024, 21:48 Det er alt for mange som har oppmerksomheten og fokus på helt andre ting en å kjøre, opplever daglig møtende bilførere som hverken har hode eller øyne på trafikkbildet. Kjører du bak disse så skjønner du tegninga raskt.
Påkjørt når de på MC justerte på GPS i busslommeDAE skrev:Avis leiebil, type stasjonsvogn, sykkelen Triumph sprint st, bilder i BA
Ja, det kan du si. Kvalifiserer i det minste til lang tid som fotgjenger...Nomade skrev: 28 jul 2024, 15:34 Hvordan i huleste er det mulig å komme i full fart inn på ei busslomme og kjøre rett i en motorsykkel som står stille? Er jo nærmest et drapsforsøk dette! Burde kvalifisere til en streng fengselsstraff, men det skjer vel neppe...