Thofles logg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
thofle
Motorsykkelen din: Yamaha, MT-07 2023

Re: Thofles logg

Legg inn av thofle »

Syns jeg leste her hvor knakende god MT-07 er på langtur og må si meg enig i det, flott sykkel. Ble en kjapptur til hytta i dag tidlig, litt småsurt før sola kom opp sikkerlig, men ellers veldig fin tur. Satser på å kjøre sikksakk mellom regnbygene på vei hjem i morgen.
BAEE9FA5-B218-4EB4-ABC1-CF2ADF7E31FB.jpeg
IMG_4686.jpeg
Har blitt 4500km på sykkelen etter jeg fikk lappen i juni, skulle gjort det for lenge siden, utrolig moro.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

thofle
Motorsykkelen din: Yamaha, MT-07 2023

Re: Thofles logg

Legg inn av thofle »

Har pendlet inn til jobb i 1,5mnd nå med unntak av de få dagene det har vært regn med minusgrader om natta. Det har blitt mye motorvei om morgenen pga litt usikre småveier med tanke på is, men det er småkjølig å ligge i 110 når det er under 0...

Endte opp med å sette på håndbeskyttere for å ta litt av vinden i tillegg til noen sikkerlige vinterhansker, men jeg lurer på om det ikke blir oppvarmet bekledning til høsten. Uansett så er det bedre å fryse litt på morningen litt å stå på Oslo S om ettermiddagen og se at toget er forsinket/kansellert.

Svar