Det er så nært at jeg godkjenner det svaretGammelsmurfen skrev: 02 aug 2024, 14:02 Litt lei denne, men kan det være på vestsiden av Nesoddlandet?

Det er så nært at jeg godkjenner det svaretGammelsmurfen skrev: 02 aug 2024, 14:02 Litt lei denne, men kan det være på vestsiden av Nesoddlandet?
Ja det var ikke verst av meg selvNomade skrev: 02 aug 2024, 18:11Det er så nært at jeg godkjenner det svaretGammelsmurfen skrev: 02 aug 2024, 14:02 Litt lei denne, men kan det være på vestsiden av Nesoddlandet?På toppen av Nesoddtangen, panoramautsikt vestover. Alværn heter vel egentlig området der.
Enig, turen over Gullingen er en av de morsomste veiene i Norge, like bra fra begge siderCanutus skrev: 04 aug 2024, 20:39 Stemmer det.![]()
Har lenge hatt Røldal-Sauda-Suldal-Røldal som en av favorittrutene mine, og den ble bare enda bedre når den ble utvidet over med Gullingen og ned til Jøsenfjorden.
Turen helt opp blir nok ikke tatt så ofte, men absolutt flott tur, litt dårlig asfalt.
Charlottenberg
Det er helt riktig, @GammelsmurfenGammelsmurfen skrev: 07 aug 2024, 09:01 @greina Dette ser ut som ved brygga til kabelferga til Fjone?