Det kaller vi det når regnet slår såpass i bakken at det skvetter opp i "dusken"

Det kaller vi det når regnet slår såpass i bakken at det skvetter opp i "dusken"
Det var vel helst "damedusken" det handlet om...
Herlig bilde, får lyst til å hive meg på sykkelen og kjøre dit nåAJ skrev: 09 aug 2024, 18:34 Flere bilder fra turen på strekningen Flekkefjord - Egersund med avstikkeren Fv33 fra Hauge i Dalane:
![]()
Flott tur som gikk som planlagt selv om det hadde vært ønskelig med mer stabilt godt vær.BC45 skrev: 08 aug 2024, 23:17 Ser virkelig ut som dere har fått dere en kjempetur. Veldig fint å få følge dere og alle andre som legger ut reisebrev her på forumetSer dere bor i campinghytter hele veien. Har dere booket hyttene på forhånd eller har dere vært så heldige at det har vært ledig når dere har kommet frem?
Nei, kun campingplasser og fornøyd med det.
Det var jeg også, helt til jeg testet AirBnb. Kommer ikke til å ligge på en campingplass igjen om jeg har muligheten. For samme summen får man som regel mye høyere standard å man slipper å plages med fulle campingplasser midtsommers :)
Godt å se at du er trygt tilbake i hjemmets lune havnTore L skrev: 09 aug 2024, 19:41 Da har jeg også kommet meg hjem, og fikk endelig sol fra Oslo til Sarpsborg. Nå skal jeg ha meg en kald øl, og sammle meg litt, kjenner på kroppen at den har kjørt sykkel noen dager. Takk til AJ, for at jeg fikk lov å bli med deg på turen. Du er en særdeles hyggelig turkamerat og jeg blir gjerne med en annen gang også.
Kan hende airBnb vurderes ved senere anledninger.Bjerknez skrev: 09 aug 2024, 19:43Det var jeg også, helt til jeg testet AirBnb. Kommer ikke til å ligge på en campingplass igjen om jeg har muligheten. For samme summen får man som regel mye høyere standard å man slipper å plages med fulle campingplasser midtsommers :)
Campingplasser må taes for det det er, @Bjerknez, det er et lettvint sted å overnatte og det er som regel plass til et telt hvis det ikke er noen ledige hytter. Enkel standard, men tilgang på sanitæranlegg og ofte matservering. Rene luksusen hvis man i hovedsak baserer seg på telt. Hvis det er høyere standard man er ute etter kan man like gjerne bruke hotell. I tillegg til det så treffer man alle slags folk der, gjør man det med AirBnb?Bjerknez skrev: 09 aug 2024, 19:43Det var jeg også, helt til jeg testet AirBnb. Kommer ikke til å ligge på en campingplass igjen om jeg har muligheten. For samme summen får man som regel mye høyere standard å man slipper å plages med fulle campingplasser midtsommers :)