Helt klart @BjerknezBjerknez skrev: 21 aug 2024, 14:13 I år kommer jo jeg også, så jeg tror det blir ekstra trivelig i år![]()

Helt klart @BjerknezBjerknez skrev: 21 aug 2024, 14:13 I år kommer jo jeg også, så jeg tror det blir ekstra trivelig i år![]()
Og der har vi et bilde av Rolf Arne også, som står bak Audi-mannen - Forferdelig trist at du gikk bort så tidlig Rolf Arne, men du er med i tankene våres når vi drar på McSiden turene våres.
Tenker det samme hver gang han dukker opp i en tråd jeg googler meg frem til.Tore L skrev: 21 aug 2024, 16:01Og der har vi et bilde av Rolf Arne også, som står bak Audi-mannen - Forferdelig trist at du gikk bort så tidlig Rolf Arne, men du er med i tankene våres når vi drar på McSiden turene våres.
Esso på Kjellerholen blir bra og det må bli kl 11:00AJ skrev: 21 aug 2024, 17:20 Møtes på ESSO Kjellerholen eller YX'en i Fetsund kl. 11 eller 12, @dypen ?
Flere må gjerne slå følge hvis ruteforslaget mitt passer.
Da sier vi det
Det hadde vært kanon selv om jeg klær meg for regnAJ skrev: 21 aug 2024, 17:32Da sier vi det!
Kan faktisk hende vi greier å lure oss unna regnbygene![]()
!
Når er dere på Skotterud da sån ca?AJ skrev: 12 aug 2024, 11:11Samkjøring fra Skotterud kan jo være et alternativ?Rha skrev: 12 aug 2024, 10:59 Noen har lagt planer for samkjøring til Åmål på fredagen?
Er jo bare 3,5 timer å kjøre ned fra Stange, men litt selskap på turen kan jo ikke skade.
Har fri fredag, så er åpen for tider og veivalg.
Kanskje @dypen slenger seg med fra Lillestrøm/Fetsund?
Jeg legger i utgangspunktet opp til å kjøre denne ruta: Fetsund - Bjørkelangen - Skotterud - Charlottenberg - Arvika - Grums og de siste 5 milene til Åmål på E45'en, om jeg ikke finner andre alternativer.
Svinger av før Skotterud, i Vestmarka, som er en 10 minutters kjøretur fra Skotterud i retning Bjørkelangen.
Tror jeg følger med dere til Åmål og så tar jeg Tore L's rute tilbake.AJ skrev: 21 aug 2024, 17:20 Møtes på ESSO Kjellerholen eller YX'en i Fetsund kl. 11 eller 12, @dypen ?
Flere må gjerne slå følge hvis ruteforslaget mitt passer.
Så hyggelig @haakeik