Takk for et kjempefint selskap, og trivelig helg alle sammen

Ørstaområdet.
Ingen ting er banket 100% for å si det slik, men vi skal ikke tilbake til Åmål, det er helt sikkert
Jeg er relativt godt kjent på vestlandet og selv om kjellv er mer lommekjent enn meg kan det hende jeg har noe å bidra med allikevel. Kanskje...Tore L skrev: 26 aug 2024, 07:23Ingen ting er banket 100% for å si det slik, men vi skal ikke tilbake til Åmål, det er helt sikkert![]()
To forskjellige retninger ble lagt på bordet, og det var Flekkefjord området eller litt sørover eller til Vestlandet og da kunne vi engasjere lokalkunnskapene til @kjellv og @Audi Mannen litt. Og da ble Ørsta lagt fram som et forslag, og muligens en lørdagstur til Vestkapp hvis det er vær til å kjøre ditt.
Vi kjører en prosess på dette utover høsten, og så skal vi la kjellv og Audi Mannen få si litt om hva de tror om dette, de har nok bedre kunnskaper tror jeg om området en vi som var på treffet.
Men det var enighet om Vestlandet og område Ørsta, hvis ikke vår to lokalkjente kommer opp med enda bedre forslag i dette området.
Tid og sted kjører vi som sakt en prosess på utover høsten, nå kan kjellv og Audi Mannen og vi andre tygge litt på dette og komme opp med bra plasser å være i området Ørsta ( eller der i området, er åpen andre for forslag også)
Tenker at @AJ setter opp en egen tråd om dette etter hvert![]()
Veldig brakjellv skrev: 26 aug 2024, 07:47 Men vi ber om litt større romslighet enn å fokusere på Ørsta, så skal bi komme opp med noen forslag når vi får tenkt oss litt om.
Frie tøyler kjellv, du vet jo hvordan vi vil ha det med mulighet for litt grill og samlingsplass - og det må være bacalao avstand for Audi Mannenkjellv skrev: 26 aug 2024, 07:47 Vi takker for tilliten og kommer gjerne opp med forslag.
Umiddelbart tenker jeg ut fra egne erfaringer at Vestkapp ikke bør være et overordnet mål. Jeg har selv vært der tre ganger med MC, alle tre i tykk tåke og ikke sett noen verdens ting. To av disse turene har resten av turen vært kjørt i strålende finvær, men de siste 100-150 høydemeter i tåke. Så målet er høyst usikkert. Men det er selvfølgelig mange andre alternativer til turmuligheter med Ørsta som utgangspunkt.
Men vi ber om litt større romslighet enn å fokusere på Ørsta, så skal bi komme opp med noen forslag når vi får tenkt oss litt om.
EnigTore L skrev: 26 aug 2024, 08:27 Frie tøyler kjellv, du vet jo hvordan vi vil ha det med mulighet for litt grill og samlingsplass - og det må være bacalao avstand for Audi Mannen![]()