Her ser vi f.v. mekkern og RuneMC
[album]388[/album]
Det kom imidlertid ingen andre, så det ble med oss 3. Vi (les mekkern) ble fort enige om turen, som kjentmann sendte vi han først. (ruta må mekkern bekjentgjøre før jeg limer den inn her

Ikke så lenge etter start ble det klart for fotostopp. Det er mange fine steder langs den ruta vi tok.
[album]389[/album][album]390[/album]
Etter dette hadde vi en litt lengre kaffe-stopp på Sollihøgda, glemte helt å ta bilde der da...
Vel vel, turen gikk videre og etter litt konferering ble det gjort kjent for meg at det var mulig å ta ferge over fra gud-vet-hvor og over til Svelvik. Noe som antakeligvis må være norges korteste fergestrekning... Har jeg mulighet til å ta ferge så sier jeg jatakk, så ferge ble det.
[album]395[/album][album]386[/album]
Det ble fort klart at det var omentrent meningsløst å gå av sykkelen og kle av seg hjelm osv. Før jeg rakk å si kake så var ferga på andre sida...

Vel fremme på Smia MC ble det både kaffe og pølse, og vaffler på de som det ville ha. Her møtte vi bl.a. Gammelgutt og rogg. Alltid hyggelig å møte nye forumister! rogg Viste frem huset og presenterte mulige fremtidsplaner. Det kommer til å bli kjempebra, det er ihvertfall helt sikkert.
Gammelgutt var i storslaget og viste frem noe greier han hadde montert på helmen... bedøm selv

[album]385[/album][album]384[/album][album]383[/album]
Så til sist noen oversiktsbilder. Egne kommentarer er registrert direkte på noen bilder, disse kan leses i Albumet mitt 2010.
[album]398[/album][album]381[/album][album]399[/album]
Til slutt: Takk for turen mekkern og RuneMC, det var en bra tur! (248km for mitt vedkommende)