raster skrev: 13 sep 2024, 15:37
Da gikk dere glipp av 3-4 hyggelige brygge restauranter med livemusikk og masse liv. Campen er 99% bobil, slik er det snart overalt, men noen få supre teltplasser på stranda. Drar dit gjerne flere ganger:) Mye fine grusveier til og fra også. Håper å få med meg neste års treff:)
Tror jeg kan sikkert at jeg er ferdig med Örnäs Camping.
I hytta jeg leide virket ingen av kokeplatene, heller ikke fryseboksen og dert samme med den ene av to panelovner. Dermed tok det lenger tid å få tørket kjøreklærne etter mange mils kjøring i regn.
Og i tillegg fraværende wi-fi, selv om campingen "skrøt" på seg trådløst nett i vedlkomstbrevet man fikk dagen før ankomst.
Idyllisk plass på mange måter med naturstier i nærheten og fin sjøutsikt, men hele plassen virket ganske nedslitt og dårlig vedlikeholdt.
Men det er et annet sted jeg gjerne kan tenke å dra tilbake til og det er Motala, hvor
@Tore L og jeg overnattet på hjemturen fra Sverigeturen vi gjorde et par måneder tidligere sammen med
@ErikW .
Så ut til å være en trivelig by med fin beliggenhet og med flere campingplasser ikkme langt unna bykjernen.