Hei.
Fikk endelig prøvd kawasaki h2 sx se og ninja 1000 sx på demodager i drammen i går.
Syns disse syklene føltes veldig fin å kjøre på motorvei når man kommer opp i litt fart og føltes ganske fine på mindre vei også
Er det noen som har noe erfaring med disse syklene?
Hvordan er disse syklene i kjøre i kø f.eks ut fra Oslo?
Kjører i dag en suzuki gsxs 750s, denne er veldig fin mellom trafikken.
Åssen er disse syklene uten garanti seinere. Er det mye som kan gå galt eller er det lite feil? Ser man får ca 2018-2020 til rundt 200.000kr
Takk for svar
Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
-
- Innlegg: 24
- Registrert: 11 jun 2023, 15:59
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-S 750 2020
- Bosted: Drammen
-
- Innlegg: 180
- Registrert: 13 okt 2019, 00:13
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-10 SP, Tracer 900 GT, XT1200ZE
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Du har bedre lykke hvis du går til dedikerte forumer for Kawasaki Ninja H2, enn her. Svært få her i landet og sannsynligheten for de er registrert bruker på denne siden her er også en annen.
https://www.kawasakiforums.com/forum/
https://www.kawiforums.com/
https://www.kawasakiforums.com/forum/
https://www.kawiforums.com/
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Fine sportslige sykler begge to men H2’n er jo ett godt hakk over i effekt, begge går under såkalte «sportstourer». Kawasaki kommer ikke dårlig ut sammenlignet med de øvrige tre Japanske, deler og service er ikke noe problem. Har selv ingen kjøre erfaring fra disse to men du har jo prøvekjørt og har erfart sittestilling etc.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Anbefaler å lese diverse tester på disse to …
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... -se-review
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... -se-review
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Det er mulig du ikke ser etter sittestilling som beskrives her …
https://www.bike.no/nyheter/provekjorin ... -h2-sx-se/
https://www.bike.no/nyheter/provekjorin ... -h2-sx-se/
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 24
- Registrert: 11 jun 2023, 15:59
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-S 750 2020
- Bosted: Drammen
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Takk for svar :) skal sjekke med kawasaki forumet.
Var vel mer sånn iforhold til vedlikehold på spesielt h2-en da denne har en del mer utstyr
Om dette kan være veldig kostbart når sykkelen bikker over 5 år.
Prisen er jo godt halvert på 4-5 år så er veldig interessant å sleppe unna det verste tapet
Var vel mer sånn iforhold til vedlikehold på spesielt h2-en da denne har en del mer utstyr
Om dette kan være veldig kostbart når sykkelen bikker over 5 år.
Prisen er jo godt halvert på 4-5 år så er veldig interessant å sleppe unna det verste tapet
Re: Kawasaki H2 sx se VS kawasaki ninja 1000 sx
Ny sykkel med garanti og service avtale over 3 eller 5 år, veldig lave driftskostnader men i beste fall verditap på 10 prosent pr år avhengig av modell og merke de første 3 til 5 år.TheMaltake skrev: 01 sep 2024, 17:12 Takk for svar :) skal sjekke med kawasaki forumet.
Var vel mer sånn iforhold til vedlikehold på spesielt h2-en da denne har en del mer utstyr
Om dette kan være veldig kostbart når sykkelen bikker over 5 år.
Prisen er jo godt halvert på 4-5 år så er veldig interessant å sleppe unna det verste tapet
Brukt sykkel uten garanti, service og reparasjoner påløper sammen med verditap på 10 prosent pr år frem til sykkel er 7 - 8 år avhengig av modell og merke. Deretter halveres kanskje verditapet.
Tenker brukt velholdt sykkel i mange tilfeller der bruksverdi er høyere sammenlignet med salgsverdi.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1