Nettopp kjøpt en Kavasaki GPZ 750 (1985) hvor det er satt på K&N filter. Vakum mellom forgasserene er ikke koblet til noe. Hva gjør jeg med de?
Sykkelen sviver dårlig og dauer med gass pådrag.
K&N luftfilter og vakumslanger
K&N luftfilter og vakumslanger
Sist redigert av MC-John den 11 sep 2024, 15:38, redigert 3 ganger totalt.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: KM luftfilter og vakumslanger
Du mener vel K&N filter, antar jeg?
I så fall bør du endre trådtittelen...
I så fall bør du endre trådtittelen...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- MGR1
- Innlegg: 647
- Registrert: 08 feb 2013, 16:40
- Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - BMW F650ST 1997
- Bosted: Trondheim
Re: KM luftfilter og vakumslanger
Virker som at noen har tuklet med forgasserne. Man bør finne ut hva som er originalt og sette ting tilbake til opprinnelig stand hvis mulig.MC-John skrev: 11 sep 2024, 12:24 Nettopp kjøpt en Kavasaki GPZ 750 (1985) hvor det er satt på KM filter. Vakum mellom forgasserene er ikke koblet til noe. Hva gjør jeg med de?
Sykkelen sviver dårlig og dauer med gass pådrag.
Re: KM luftfilter og vakumslanger
Velkommen
Det er nok K&N filter du har som kan vaskes og settes inn med olje. Vakum slanger … det er ikke lufteslangene du ser … i tilfelle det er det så kan de legges bakover høyt under sete og strekkes ned sammen med dren fra batteri og drenslanger.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: K&N luftfilter og vakumslanger
Uansett tror jeg nok det er en tid for rengjøring av forgasserene-dyser og kanaler.
Unngå 95oktan hvis du kan.
Unngå 95oktan hvis du kan.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后