Merkelig problem etter låsekassebytte. Noen med tips om hva som er galt?

... om entusiastbiler, veteranbiler, verksted- og biltekniske spørsmål, andre bilprosjekter, bilrally osv.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Merkelig problem etter låsekassebytte. Noen med tips om hva som er galt?

Legg inn av AJ »

Gammelsmurfen skrev: 21 sep 2024, 20:42 Her er et par rimelige og robuste løsninger @AJ :knegg
:knegg
Veldig bra :crazy: !

Brukte faktisk gorillatape på innsiden av døra for å holde den lukker før låsekassa ble byttet ;) .

Holder for øvrig på fortsatt å finne ut av dette med forskjellen på delenumrene 81310 2D000 (årsmod. 2001 - 2002) og 81310 2D040 (årsmod. 2003 - 2006).
Om jeg ikke kommer i mål med en fungerende låsekasse så lar jeg det være slik det er nå, noe som er helt uproblemtarisk.
Denne bilen har mest sannsynlig kun to år igjen før den skrotes.
Men den har gjort jobben godt de seks årene jeg har eid den.

Som nevnt tidligere, kjøpt for kr. 29000,- ferdig reg. med 73K på tellere sensommeren 2018 og påkostet ganske lite senere.
Derfor syes jeg det er verd å koste på den litt fortsatt nå som den kun har 114K på km.telleverket.
Og det sier vel sitt om hvor mye jeg bruker bil i det daglige... ;)

Toalmar
Motorsykkelen din: .

Re: Merkelig problem etter låsekassebytte. Noen med tips om hva som er galt?

Legg inn av Toalmar »

Gammelsmurfen skrev: 21 sep 2024, 20:42 Her er et par rimelige og robuste løsninger @AJ :knegg
Så en tilsvarende løsning som @Gammelsmurfen viser til da vi var i New York i 2013
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar