Dalix og V Strom på tur
- Domino
- Innlegg: 1184
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800
- Bosted: Troms
Re: Dalix og V Strom på tur
Kanskje vi ses på Heia en vakker torsdag! Men det må nok bli neste år, jeg kommer sannsynligvis til å sette inn sykkelen til helga.
Re: Dalix og V Strom på tur
Det kan godt hende, har ikke passet enda med Heia, men må vel dit og en gang 
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Dalix og V Strom på tur
Cosmo lysbrakett og ledlys fra jula. "Sånn så ungdommen liga"...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
- Domino
- Innlegg: 1184
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800
- Bosted: Troms
Re: Dalix og V Strom på tur
Jepp! Jeg hadde en veteransykkel som "bodde" på Bardufoss, men den har skiftet eier. Så inntil videre er det kun Triumph.
Re: Dalix og V Strom på tur
Hmm, solgte en veteran til Bardufoss, som jobbet i Forsvaret. Mener han var trønder 
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
-
- Innlegg: 143
- Registrert: 22 jul 2024, 19:32
- Motorsykkelen din: Suzuki DL1000 V-Strom 2008 modell
- Bosted: Øygarden (utenfor Bergen)
Re: Dalix og V Strom på tur
Hvordan har du koblet lysene?
Re: Dalix og V Strom på tur
Bryter av/på uavhengig av tenning eller langlys. Selvfølgelig med rele og sikring.
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Dalix og V Strom på tur
Festeskruer til ekstralysene ville jeg kappet og satt på en plasthette, du får kanskje anmerking på en teknisk kontroll også …
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 143
- Registrert: 22 jul 2024, 19:32
- Motorsykkelen din: Suzuki DL1000 V-Strom 2008 modell
- Bosted: Øygarden (utenfor Bergen)
Re: Dalix og V Strom på tur
Ja den er grei, men hvor hentet du signal til rele? På sykkelen min har forrige eier koblet ekstra lys på nærlys og varmeholker og ladeplate til mobil slik at de ikke virker når langlys er på.Dalix skrev: 22 sep 2024, 17:19 Bryter av/på uavhengig av tenning eller langlys. Selvfølgelig med rele og sikring.
Re: Dalix og V Strom på tur
Jeg har en 3 polet bryter med lys. Den som er styrestrøm på rele går til kontakt i midten, de 2 andre er jord og konstant strøm. Ellers er det strøm rett til batteri, jord og strøm fram til lys fra releet.
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Dalix og V Strom på tur
Takk for omtanken. Lysene er universal, likeså festebolt som fulgte med. Har ikke bestemt meg om de skal henge eller stå, og hadde heller ikke kortere bolter liggende i roteskuffen..
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Dalix og V Strom på tur
Da forstår jeg … Om de står eller henger er kanskje ikke så viktig, på K1600’n min var lysene original montert på originale fester veldig lavt men på GSA’n er de montert høyere tilsvarende dine fra fabrikk. Det blir uansett bedre med lys vs uten lysDalix skrev: 22 sep 2024, 18:20Takk for omtanken. Lysene er universal, likeså festebolt som fulgte med. Har ikke bestemt meg om de skal henge eller stå, og hadde heller ikke kortere bolter liggende i roteskuffen..

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Dalix og V Strom på tur
Ikke så viktig annet enn visuelt, og for noen er jo det og viktigdypen skrev: 22 sep 2024, 18:48Da forstår jeg … Om de står eller henger er kanskje ikke så viktig, på K1600’n min var lysene original montert på originale fester veldig lavt men på GSA’n er de montert høyere tilsvarende dine fra fabrikk. Det blir uansett bedre med lys vs uten lysDalix skrev: 22 sep 2024, 18:20Takk for omtanken. Lysene er universal, likeså festebolt som fulgte med. Har ikke bestemt meg om de skal henge eller stå, og hadde heller ikke kortere bolter liggende i roteskuffen..![]()
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Dalix og V Strom på tur
Så bra 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1