Så det er det jeg lider av?.Pollti skrev:Langkjøring med SMK er litt selvplaging uansett hvordan en ser på det.
Mørske splættar AS
Re: Valg av lett mc / "Blogg"
Grattis Darksplat! Selv er eg nesten 15 og skal kjøpe meg lettsykkel for konfpengane :-) Missunner deg noke så inn i h....! 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har sterkt på følelsen at din tur kommer den også, StiansenStiansen skrev:Grattis Darksplat! Selv er eg nesten 15 og skal kjøpe meg lettsykkel for konfpengane :-) Missunner deg noke så inn i h....!

Velkommen hit til MCsiden.no, forresten

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Hei
Velkommen Stiansen :=D> ..jeg ser at du allerede har satt deg et mål om sykkel

Du får fortsette å misunne Darksplat inn i h..,
og bruke litt tid sammen med oss her til drømmen din er en realitet. 

Du får fortsette å misunne Darksplat inn i h..,

Globe skrev:HeiVelkommen Stiansen :=D> ..jeg ser at du allerede har satt deg et mål om sykkel
![]()
Du får fortsette å misunne Darksplat inn i h..,og bruke litt tid sammen med oss her til drømmen din er en realitet.
Jah, selv om dette er pining!

Hehe, RS3 er drømmen

Hei
thnx
Vet du sånn ca. pris den kommer på?

thnx

Vet du sånn ca. pris den kommer på?
Nei, har lett i over ein time no men finner ikkje ut av det, men vil tippe rundt 45-50K
Meiner den kjem i salg til neste år, kanskje litt FOR seint slik at eg blir hengande etter med sykkel...
Vi får se :-)

Meiner den kjem i salg til neste år, kanskje litt FOR seint slik at eg blir hengande etter med sykkel...

Selv ville jeg heller valgt en YZF, men det er vel mest smak og behag.
;)

Hah, ja. :-) Kjørt mye med nysykkelen da? 

Nja, har kjørt litt, men fikk meg en liten vekker i går da jeg så på nyhetene om en som hadde kjøpt atv til ungen sin som kjørte på privat vei, så kom politiet og tok den, ga dem en bot på 10000,- og tok lappen til faren. Så jeg tror jeg skal vente til jeg blir 15 og får tatt trafikalt grunnkurs. 

Jaja, men eg meinte det ikkje på den måten. Selfølgelig må du vente til du får tatt trafikalt
Når du skal ta trafikalt forresten?

Når du skal ta trafikalt forresten?
Her i byen er det ikke før i oktober, og jeg blir 15 i august, men jeg skal undersøke litt i Trondheim, der min far bor, om de har trafikalt grunnkurs en gang i sommer. :-)
Om noen lurer på hvordan en YZF ser ut uten kåper, så trenger dere ikke lure lenger.
http://img541.imageshack.us/f/img541/737/imag0066g.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img203.imageshack.us/f/img203/2205/imag0063l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img541.imageshack.us/f/img541/737/imag0066g.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img203.imageshack.us/f/img203/2205/imag0063l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Mørske splættar AS
Får ikke sett bildene dine. Regner med at linken du har benyttet forutsetter pålogging
.
Hent bildene ved å benytte IMG-taggen, så tenker jeg vi får tilgang til dem

Hent bildene ved å benytte IMG-taggen, så tenker jeg vi får tilgang til dem

Re: Mørske splættar AS
Fikk opp en feilmelding først, men nå gikk det.