De siste årene har jeg solgt unna ting jeg ikke har bruk for.
Det meste på Facebook og noe på Finn.no.
Denne kappsaga solgte jeg i fjor høst da jeg og min ene svigersønn kjøpte vedmaskin.
Glad for å bli kvitt " dødsmaskina" før noen av oss skadet oss.
17-åringen som kjøpte saga fikk en rask muntlig instruksjon i bruken.
Kort sagt, kom ikke borti sagbladet.
Skatt eller skrot. Eller selge skrotet skattefritt.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Skatt eller skrot. Eller selge skrotet skattefritt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Re: Skatt eller skrot. Eller selge skrotet skattefritt.
Dette er verktøy jeg har brukt men med el motor 10 cm bred reimdrift til sagblad og strøm tok vi med kroker som vi hekta på strømlinja. Det hadde ikke vært innafor i dag … Stygg redskap er det også 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Jompa
Solgt til en kar i Litauen
Jeg måtte oppgi verdien på tolldrklarasjonen til minst 301 euro . Litauen har estra avgift på varer fra utlandet med verdi fra 300 og nedover.
Jeg fikk mye mindre enn det for hjelmen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Jompa
Denne ble solgt på FB for 2 år siden.
Jeg var svært fornøyd med annonsen, den fikk mange visninger og bilen ble solgt.
Langt under ønsket pris, men markedet for brukt SAAB forsvant med konkursen.
Jeg var svært fornøyd med annonsen, den fikk mange visninger og bilen ble solgt.
Langt under ønsket pris, men markedet for brukt SAAB forsvant med konkursen.
- Jompa
Jeg har gjort noen dårlige kjøp,
og dette var et dårlig salg.
Jakken ble kjøpt i Miami i 2018 samme år som jeg kjøpte Harlyen og solgt i fjor tidlig på sommeren.
Bare noen uker før kjerringa kjøpte Sportsteren
Og jeg kan jo ikke låne sykkelen hennes og kjøre i vei med Triumph- jakke på meg ?
og dette var et dårlig salg.
Jakken ble kjøpt i Miami i 2018 samme år som jeg kjøpte Harlyen og solgt i fjor tidlig på sommeren.
Bare noen uker før kjerringa kjøpte Sportsteren
Og jeg kan jo ikke låne sykkelen hennes og kjøre i vei med Triumph- jakke på meg ?
- Jompa
Den var montert I bobilen da vi kjøpte den for noen år siden.
Ble demontert ganske fort siden det ikke er noen som bruker Walkie i bil lengre.
Opprydding i garasjen, solgt til en polakk for kr 350.
- Jompa
Ingen av dem ville ha det da de flyttet ut så det ble solgt på FB.
Såvidt jeg husker fikk jeg bra pris også...
- Jompa
Ble byttet ut mot originale potter fordi de laget litt for mye lyd og var begynt å ruste.
Solgt til østlandet.