Bestandig veldig godt å få utbedre en feil du har grubla på over tid selv om du ikke tidsmessig har brukt all verdens tid på det

Absolutt ikke lei, kan du hilse fruen å sidypen skrev: 05 okt 2024, 17:06 Fruen påstår jeg er på mcsiden.no hele tiden … «de der inne må jo bli dritt lei deg». Hennes kommentarHun har ett poeng der, må ikke være på hele tiden. Over til det jeg skulle kommentere!
Bestandig veldig godt å få utbedre en feil du har grubla på over tid selv om du ikke tidsmessig har brukt all verdens tid på det![]()
Ja det er mulig å kjøpe slikt i Norge, det er også mulig å få produsert etter mål hvis det ikke er «kit» å få kjøpt til din sykkel. Jeg har 10 år bak meg som aktiv motorsport utøver hvor vi fikk produsert bremseslangene stålspunnet etter mål på Sinsen i Oslo men hvor kjøpe idag vet jeg ikke. Det enkleste vil jo være å kjøpe ett komplett «kit» dedikert til din sykkel på nett, enklest og billigst.Brigg skrev: 09 nov 2024, 14:50
Stålomspundne bremseslanger
Nåværende bremseslanger har produksjonsdato i oktober 1984, så tiden er nok overmoden for å bytte.
Jeg hører mange skryte av stålomspundne bremseslanger fordi disse gir bedre effekt på bremsene. Er det noen som har kjøpt slike og kan anbefale en leverandør? Er det mulig å få kjøpt slikt i Norge?