Verdi BMW K1
-
- Innlegg: 11
- Registrert: 01 okt 2024, 15:08
- Motorsykkelen din: R1200RT
- Bosted: Ringerike
Verdi BMW K1
Jeg har en BMW K1 på hånda som jeg vurderer å kjøpe, noen som vet hva en slik kan være verdt? God stand. Disse er sjeldne og ingen til salgs på finn.no pr i dag.
Re: Verdi BMW K1
Uten og vite så vil jeg tro at informasjon som årsmodell og km stand kan være greit for de som eventuelt sitter på litt informasjon om disse motorsyklene
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Verdi BMW K1
Her er jeg rimelig sikker på at @FredrikE24 er rette person til å "synse"... 

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 11
- Registrert: 01 okt 2024, 15:08
- Motorsykkelen din: R1200RT
- Bosted: Ringerike
Re: Verdi BMW K1
1990 modell, ca 70000 km.
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Verdi BMW K1
Er det den røde som har stått i en stue i evigheter? Eller er det den hvor eieren ikke får skikk på motoren?
For at man skal si hva slikt er verdt, så må man vite alt om tilstanden.
Når det er sagt, så tror nok mange at de kan få gode kroner for disse for tiden.
For bare 8-10 år siden gikk disse for alt fra 30-50 000kr i svært god stand. Husker det var en dønn strøken grønn en med medfølgende koffert-kit montert fra K100RS16V på slik at den ble mer egnet for touring. Den gikk for 40k.
Nå er de gamle og krever masse vedlikehold og oppfølging for å være noe særlig å kjøre(selgere kan si hva dem vil, jeg har eid K100RS 16V som i bunn og grunn er identisk). Man skal være glad i å skru. Har du ti tommeltotter, så la være er mitt råd.
Jeg har hatt lyst på K1 i årevis som et prosjekt, har lyst til å plante en K1200 motor i en.
Ellers har ESveen eid en K1 og K100RS16V han også.
For at man skal si hva slikt er verdt, så må man vite alt om tilstanden.
Når det er sagt, så tror nok mange at de kan få gode kroner for disse for tiden.
For bare 8-10 år siden gikk disse for alt fra 30-50 000kr i svært god stand. Husker det var en dønn strøken grønn en med medfølgende koffert-kit montert fra K100RS16V på slik at den ble mer egnet for touring. Den gikk for 40k.
Nå er de gamle og krever masse vedlikehold og oppfølging for å være noe særlig å kjøre(selgere kan si hva dem vil, jeg har eid K100RS 16V som i bunn og grunn er identisk). Man skal være glad i å skru. Har du ti tommeltotter, så la være er mitt råd.
Jeg har hatt lyst på K1 i årevis som et prosjekt, har lyst til å plante en K1200 motor i en.
Ellers har ESveen eid en K1 og K100RS16V han også.
Re: Verdi BMW K1
Det har vært solgt totalt en håndfull som jeg har fått med meg av K1 på finn.no og blocket.se siden pandemien, har også sett noen på FB men det kan være samme syklene som har vært på førstnevnte sider. Utfra annonser og min ikke eksisterende kunnskap om K1 har jeg vært overrasket over hvor lavt de har vært priset, annonsert priser har vært pluss minus 65k. @FredrikE24 kan mye om disse og prisnivå. Lykke til, spennende med «research» rundt brukt kjøp 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Verdi BMW K1
@Esveen har egen tråd her, link:
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=11485
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=11485
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 11
- Registrert: 01 okt 2024, 15:08
- Motorsykkelen din: R1200RT
- Bosted: Ringerike
Re: Verdi BMW K1
Det er ingen av de. Har kontroll på de. Dette er en annen. Jeg er bare usikker på hva verdinivået er på de nå.FredrikE24 skrev: 12 okt 2024, 19:52 Er det den røde som har stått i en stue i evigheter? Eller er det den hvor eieren ikke får skikk på motoren?
For at man skal si hva slikt er verdt, så må man vite alt om tilstanden.
Når det er sagt, så tror nok mange at de kan få gode kroner for disse for tiden.
For bare 8-10 år siden gikk disse for alt fra 30-50 000kr i svært god stand. Husker det var en dønn strøken grønn en med medfølgende koffert-kit montert fra K100RS16V på slik at den ble mer egnet for touring. Den gikk for 40k.
Nå er de gamle og krever masse vedlikehold og oppfølging for å være noe særlig å kjøre(selgere kan si hva dem vil, jeg har eid K100RS 16V som i bunn og grunn er identisk). Man skal være glad i å skru. Har du ti tommeltotter, så la være er mitt råd.
Jeg har hatt lyst på K1 i årevis som et prosjekt, har lyst til å plante en K1200 motor i en.
Ellers har ESveen eid en K1 og K100RS16V han også.
Re: Verdi BMW K1
1990 BMW K1 med km 70000 i god stand … er det vi har av info.
Legger ved bilde av prisliste for 2023 / 2024 i USD hvor prisene er lavere nå, fint hvis du kommer tilbake med hvor du vurderer å legge sykkel’n i «Condition» og hva du vurderer i verdinivå.
Legger ved bilde av prisliste for 2023 / 2024 i USD hvor prisene er lavere nå, fint hvis du kommer tilbake med hvor du vurderer å legge sykkel’n i «Condition» og hva du vurderer i verdinivå.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Verdi BMW K1
@Ringerikebmw hva kom du frem til, i hvilke klasse «Condition» plasserte du sykkel’n …
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Verdi BMW K1
Fem K1 som har vært annonsert …
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=298281576
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=186872022
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=184900798
https://klassikermarkedet.dk/2-hjulede/bmw-k1/
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=298281576
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=186872022
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=184900798
https://klassikermarkedet.dk/2-hjulede/bmw-k1/
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Verdi BMW K1
Kan være greit notere seg at de to første annonsene er den ESveen hadde.
Den gjennomgikk store oppgradering og påkost for å få den "up to snuff". Det er som regel ikke tilfelle med alle andre som selges.
I tillegg var km.stand veldig lav på denne.
Om jeg hadde kjøpt den røde som har stått i 10 år i en stue og med den kilometerstanden den hadde, så hadde man fort kosta på den både 30 og 40 tusen kroner før jeg hadde nærmet meg fornøyd.
Den gjennomgikk store oppgradering og påkost for å få den "up to snuff". Det er som regel ikke tilfelle med alle andre som selges.
I tillegg var km.stand veldig lav på denne.
Om jeg hadde kjøpt den røde som har stått i 10 år i en stue og med den kilometerstanden den hadde, så hadde man fort kosta på den både 30 og 40 tusen kroner før jeg hadde nærmet meg fornøyd.