Skulle hatt noen til mc'n, men det var jo disse tunellene da...

Ja, de skryter av dem. De samme folkene som selger dem. Jeg hadde holdt meg langt unna etter å ha sett vareutvalget som nettbutikken har. Ser ut som en helsekost butikk.Misha skrev:Noen som har prøvd solbriller fra BluBlocker? De skryter fælt av dem her
Skulle hatt noen til mc'n, men det var jo disse tunellene da...
Å kikke hos optikere er nok ingen dum ide, men først vil jeg orientere meg om hvilke typer solbriller som er foretrukket av mc-førere, før jeg handler, derfor dette innlegget. Så jeg ikke blir sittende med postkassen full av skjegg... :)olsen skrev:Hei Misha!! Hva med å ta en tur til en "vanlig optiker" å sjekke ut hva de kan hjelpe deg med? Jeg er en gammel mann som må bruke briller og jeg har skaffet meg slike som mørkner når du er ute. Det finnes flere grader av hvor mørke de blir, også flere fargenyanser. De mørkner ikke bak glass (bilglass) eller plast (visir) så for meg fungerer de bra, også i tuneller, men jeg bruker da helhjelm, noe du tydligvis ikke bruker! Ellers brukte jeg polariserte solbriller da jeg var yngre (og ikke behøvde briller) de er ikke så mørke men er effektive da de fjerner reflekser fra f.eks. vann, snø, glass og alle overflater som reflekterer lys. Disse blir også mye brukt av stang-fiskere, du ser faktisk lett fisk som står nede i vannet!
Lykke til med brille-handel!
Hilsen Olsen!