I fix!
https://youtu.be/9xa8A0WgVRk?si=2q_K7nTPFUW7ptIa
Velkommen til oss her på MCsiden.no
Tusen takk AJ!!AJ skrev: 12 aug 2024, 18:01Velkommen til oss her på MCsiden.no![]()
Nice introduction and as a current KMT 1290 Superadventure S owner an former 1290 "White whale" (the T) owner I just know for sure that you have the most potent adventurebike there is!
Så bra
Tusen takkTore L skrev: 12 aug 2024, 16:40Gratulerer med lappen og sykkel Hedda, og velkommen til ossHeddaB skrev: 11 aug 2024, 20:53 Jeg er Hedda. 36 år. Tok lappen på tungsykkel 7/8 i år (altså bare noen dager sida).
Det har vært drømmen min i mange år, men studier, boligkjøp og billappen (tok den i 22) har kommet først.
Da samboeren og jeg flytta ut av Oslo i november i fjor, og pendling ble en realitet, var det på tide med motorsykkellappen.
Jeg har kjørt scooter siden jeg var 16, men det ble litt i lengste laget å kjøre den til og fra jobb. Hakadal - Oslo.
Og forresten, AJ er faren min![]()
![]()
Jeg har foresten også en datter som heter Hedda, men om jeg får henne til å ta lappen er mere tvilsomt - Kult det du gjorde mot faren din![]()
Tusen takkBjerknez skrev: 12 aug 2024, 14:33Hei Hedda, og velkommenHeddaB skrev: 11 aug 2024, 20:53 Jeg er Hedda. 36 år. Tok lappen på tungsykkel 7/8 i år (altså bare noen dager sida).
Det har vært drømmen min i mange år, men studier, boligkjøp og billappen (tok den i 22) har kommet først.
Da samboeren og jeg flytta ut av Oslo i november i fjor, og pendling ble en realitet, var det på tide med motorsykkellappen.
Jeg har kjørt scooter siden jeg var 16, men det ble litt i lengste laget å kjøre den til og fra jobb. Hakadal - Oslo.
Og forresten, AJ er faren min![]()
![]()
Gratulerer med lappen. Jeg husker for 10 år siden når jeg fikk lappen på MC. Det var bare rett og slett fantastisk. Ta vare på den tiden du har nå og kom deg ut på noen lengre turer. Det er fortsatt de aller første turene med min første sykkel jeg husker aller best :)
Selv har jeg ikke hytte, men kjenner meg godt igjen i dette med å sørge for ekstra mange ærender i MC-sesongenSG-69 skrev: 25 nov 2024, 13:59 . Kona mener jeg har aldri har sjekket hytta så ofte før, og jeg har visstnok også nå mange flere ulike ærend enn tidligere![]()
Velkommen! V-Strom er flott sykkel som tiltaler meg ogsåSG-69 skrev: 25 nov 2024, 13:59 Hei.
Leser masse nyttig her på MC-siden. Veldig mange gode tips og folk er flinke å dele, noe som er veldig bra for de av oss som ikke har alle skills selv![]()
Selv er jeg nytt medlem i november. Jeg er en relativt moden 55 åring som drømte tilbake til ungdomstiden på Suzuki GP100. Skaffet meg derfor en 125cc Yamaha XSR nå i vinter som var, kjørte litt rundt for å sjekke ut om jeg fortsatt syns det var stas. Og det var det jo! Gliset gikk helt opp til ørene fra første tur![]()
Så da tok jeg noen kjøretimer/kurs hos kjøreskole, og vips var min lett-MC lapp fra 39 år tilbake plutselig blitt ett A2 førerkort. Tenkte jeg kunne ta turen innom ett par år med A2, lære å håndtere den på en god måte før jeg går videre til tung MC.
Kjøpte meg en ny Suzuki DL 650 V-strom som ble nedjustert til A2 og har kost meg i hele sommer/høs. En veldig grei sykkel og mere enn nok å håndtere for meg nå i starten. Viser seg at jeg heller tar en tur med den til småærend eller ut for å sjekke hytten ytterst på kysten. Kona mener jeg har aldri har sjekket hytta så ofte før, og jeg har visstnok også nå mange flere ulike ærend enn tidligere![]()