Toalmar skrev: 14 des 2024, 19:38
Bjerknez skrev: 14 des 2024, 10:14
Hehe, var innom Sulland i Fredrikstad og fikk meg et lynkjapt shot av hærligheten. :)
Veldig fin den grå fargen må jeg si
Den gråfargen er den jeg likte best ja. Den ser nesten sort ut når det er kveld eller er mørkt og den ser mørke grå ut i dagslys. Men i solskinn ser den litt brunaktig ut også. Denne lakken kostet 10.000 kr. Ekstra, men det kostet jeg på meg.
Dette er også en "Supercharged" modell som betyr at den har den aller største utstyrspakken minus noen småting som jeg valgte bort. Det ene er M sport setene. Disse var i overkant harde. Eneste forskjellen fra m sport seter til dem jeg valgte er at dem er litt mindre harde og dem har ikke røde detaljer som jeg synes var litt glorete. Jeg sparte også 14.000 kroner.
Men jeg la til takluke. Jeg vet ikke helt hvorfor og en takluke har jo ikke den funksjonen lenger som den hadde tidligere før klimaanlegg kom, men jeg synes det er ålreit å kjlre med takluka oppe på sommeren og med elbil så hlrer man også fuglekvitter og får en viss følelse av frihet etc. men den kostet 12.000 kr. Så man kan simjeg byttet ut Msport setene med takluke.
Ellers så skal denne bilen være topp utstyrt. Jeg kunne selvsagt valgt karbon pakken til flerfoldige tusen men ett sted må man liksom dra frem fornuften også, hehe.
Blir spennende til tirsdagen når jeg skal hente den vertfall