Kjørte sykkel som vanlig, men jeg luktet lunten ang. holka, så jeg tok det roligt der jeg ante det kunne være glatt. Og dæven, det var glatt... :shock:bm skrev:Ble en dag uten jernet, mye glatte veier, mange ulykker. Opplevde selv å komme ut på holka, men det gikk bra (bil). Endte opp med 105 min. i kø mot normalt 20 min. I køen kom det 5-6 mc'er og noen mopeder. Så ut til å ha gått bra med disse da jeg ikke kunne se noen av de i grøfta...
Misunnet disse.. som kom seg frem i trafikken..
Herlig ....
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy...
Hærlig......Ja dere ser riktig. Nå er det hærlig ute. Snøen smelter, sola varmer i bakken, og jeg er i garasjen og rydder, mekker, tar noen øl en røyk og hører på radioen. Hærlig å kunne ligge i garasjen igjen og skru litt sykkel. Nå er ikke det jeg ønsker aller mest, men alikavell......... trivelig.
Det er sykkelen til min datter det går på nå.
Må skifte noen deler og dekk, og er nå i full gang.
Hærlig......Ja dere ser riktig. Nå er det hærlig ute. Snøen smelter, sola varmer i bakken, og jeg er i garasjen og rydder, mekker, tar noen øl en røyk og hører på radioen. Hærlig å kunne ligge i garasjen igjen og skru litt sykkel. Nå er ikke det jeg ønsker aller mest, men alikavell......... trivelig.
Garagen er toppers, mangler bare litt varme der, må bruke kjeledress. Øl er der, tv, radio, pc med bredbånd, sykkel, biler, snekring, mekking. Uten unger og kjerring. Veiene er tørre (intill i kveld) 8-9 + grader. Tar turer på jernet (før den kalde pilsen).....rogg skrev:Håy...
Berre lekkert...
Redigert, lagt til...http://www.bt.no/lokalt/bergen/article253249.ece
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
Ville helt kjørt MC nå....