
Flatout og Max Attack i rally …
Flatout og Max Attack i rally …
Flatout og Max Attack på skogen i rally løypa for de som liker det, her er det en svenske som ikke sparer på redskapen. Det går på 7 - 8000 omdreininger oppunder rødmerkinga og bredt så det holder i gammel Volvo 940 med bakhjulstrekk. Tipper motor er en B230 på rundt 300 + hk, lang og god fjæringsvei, dogbox gear og selvfølgelig bakaksel med sperre. Len deg tilbake og nyt både kjøring og lyd

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Roargutten
- Innlegg: 216
- Registrert: 09 jun 2015, 11:40
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
- Bosted: Årnes
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Er nok en 2.4 liter med evo topp i denne.
Dogringer på drevene i kassa som du nevner og med sekvensiell girspak. Skal jeg tippe så er det nok en sellholm mpg kasse.
Dogringer på drevene i kassa som du nevner og med sekvensiell girspak. Skal jeg tippe så er det nok en sellholm mpg kasse.
2020 - Yamaha Tenerè 700
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Det går veldig mange B230 med 531 topp som er «billige» og bremser fort nærmere 300 hvis de er godt bygget, kan også montere 2.5L Stroker Kit men om det blir mere hester vet jeg ikke.Roargutten skrev: 20 jan 2025, 22:12 Er nok en 2.4 liter med evo topp i denne.
Dogringer på drevene i kassa som du nevner og med sekvensiell girspak. Skal jeg tippe så er det nok en sellholm mpg kasse.
Du nevner 2,4 EVO motor, da er prisen deretter for en «pigg» EVO. Den på filmen høres utrolig frisk ut så det er mulig det er en EVO


En optimal 940 Gr H / Nasjonal uansett hvilke drivlinjen er ingen billig bil

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Flatout og Max Attack i rally …
@Roargutten … måtte bare finne ut av det
Det sitter en EVO motor der


Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Tim i Gula Faran, 242 m/Evo topp, gassere, sekvensiell, mener det er nesten 300 i denne.
https://youtu.be/e9S1FxzVV3I?si=NDYohsdV0C6TiNE7
https://youtu.be/e9S1FxzVV3I?si=NDYohsdV0C6TiNE7
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Friskus det der, men han har Norsk kartleserDalix skrev: 20 jan 2025, 23:09 Tim i Gula Faran, 242 m/Evo topp, gassere, sekvensiell, mener det er nesten 300 i denne.
https://youtu.be/e9S1FxzVV3I?si=NDYohsdV0C6TiNE7

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Hun var ikke med så mange løp, kartleser for en høyere klasse nå.dypen skrev: 20 jan 2025, 23:19Friskus det der, men han har Norsk kartleserDalix skrev: 20 jan 2025, 23:09 Tim i Gula Faran, 242 m/Evo topp, gassere, sekvensiell, mener det er nesten 300 i denne.
https://youtu.be/e9S1FxzVV3I?si=NDYohsdV0C6TiNE7![]()
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
- Roargutten
- Innlegg: 216
- Registrert: 09 jun 2015, 11:40
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
- Bosted: Årnes
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Blir litt skadet av å ha for mange år i rally/bakkeløpssirkuset som mekaniker. Så lyden av en EVO motor bruker jeg å kjenne igjendypen skrev: 20 jan 2025, 23:05 @Roargutten … måtte bare finne ut av detDet sitter en EVO motor der
![]()
IMG_2391.jpeg

2020 - Yamaha Tenerè 700
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Bilde av bilen i YouTube video i første innlegg til trådstarter

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Varmer hjertet til en tidligere 945 turbo eier dette
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Flatout og Max Attack i rally …
EVO 2,5 L med Sprut + Weber 50 og Sekvensiell girkasse, full gjennomgang hos Kenneths Motor ligger på auksjon. Hva blir prisen
https://www.klaravik.se/auktion/produkt ... m_term=api

https://www.klaravik.se/auktion/produkt ... m_term=api
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Sexy det der, skulle hatt den komboen i en 'gubbe' 240, sleeperdypen skrev: 24 jan 2025, 10:58 EVO 2,5 L med Sprut + Weber 50 og Sekvensiell girkasse, full gjennomgang hos Kenneths Motor ligger på auksjon. Hva blir prisen![]()
https://www.klaravik.se/auktion/produkt ... m_term=api
IMG_2421.jpeg
2005 Suzuki Dl 650 V-Strom
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Med en grom bakaksel er det en fin kombo i 240, 740 og 940 sedan eller stasjonsvognDalix skrev: 24 jan 2025, 15:05Sexy det der, skulle hatt den komboen i en 'gubbe' 240, sleeperdypen skrev: 24 jan 2025, 10:58 EVO 2,5 L med Sprut + Weber 50 og Sekvensiell girkasse, full gjennomgang hos Kenneths Motor ligger på auksjon. Hva blir prisen![]()
https://www.klaravik.se/auktion/produkt ... m_term=api
IMG_2421.jpeg![]()

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Flatout og Max Attack i rally …
Bygget om en 2.0liter twincam 8v sierramotor til 2X45Dcoe med 42venturier og trakter/filter litt fresing og eget tenningssystem.
Bremset nesten130hk på bakhjulene med 30 grader for lav tenning hos Engs auto-når jeg fikk ombygget tenningen ble det fart i den,men fikk ikke bremset denpå ny før x`n totalvraket den.
Max dreimoment på 2600runder og effekt økende helt til eksosventilene butta på 7500rpm-har en ventil liggende ennå.
Turtallsperre har en misjon når folk ikke slipper gassen når turtelleren har butta.....aldri låne bort trimmede motorkjøretøy.
Bremset nesten130hk på bakhjulene med 30 grader for lav tenning hos Engs auto-når jeg fikk ombygget tenningen ble det fart i den,men fikk ikke bremset denpå ny før x`n totalvraket den.
Max dreimoment på 2600runder og effekt økende helt til eksosventilene butta på 7500rpm-har en ventil liggende ennå.
Turtallsperre har en misjon når folk ikke slipper gassen når turtelleren har butta.....aldri låne bort trimmede motorkjøretøy.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后