mekkern skrev: 25 jan 2025, 00:55
Bygget om en 2.0liter twincam 8v sierramotor til 2X45Dcoe med 42venturier og trakter/filter litt fresing og eget tenningssystem.
Bremset nesten130hk på bakhjulene med 30 grader for lav tenning hos Engs auto-når jeg fikk ombygget tenningen ble det fart i den,men fikk ikke bremset denpå ny før x`n totalvraket den.
Max dreimoment på 2600runder og effekt økende helt til eksosventilene butta på 7500rpm-har en ventil liggende ennå.
Turtallsperre har en misjon når folk ikke slipper gassen når turtelleren har butta.....aldri låne bort trimmede motorkjøretøy.
Moro med grom motor Hvis det var Engs-Auto i Trøgstad du fikk bremsa så er min erfaring med Alf veldig god
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg" Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
dypen skrev: 24 jan 2025, 10:58
EVO 2,5 L med Sprut + Weber 50 og Sekvensiell girkasse, full gjennomgang hos Kenneths Motor ligger på auksjon. Hva blir prisen