dypen skrev: 20 nov 2024, 20:38
Toalmar skrev: 20 nov 2024, 19:58
dypen skrev: 15 nov 2024, 19:26
Ja den har ligget ute over en måned nå, men … han kunne jo tatt egne bilder
Nå vet jeg ikke om du har fått forespørsel fra han, men de bildene er vel i grunn dine. Han burde vel ta nye bilder både pga opphavsrett og at de er oppdatert
Ingen forespørsel, har ikke hatt kontakt etter salget og ja absolutt alle bildene er mine. Dette ser jeg en del av på finn.no hvor det brukes bilder fra tidligere annonser ved salg, det virker som oppfatningen er at dette er min bil eller mc og da kan jeg bruke bildene. Dette er jo ikke salgsfremmende på noen måte og det som er verre er jo når de bare tar ett bilde fra nettet av en tilsvarende sykkel noe jeg har sett både på finn.no og FB.
Enig. Bildene som tas av sykkelen ved salg skal tas før salget. Jeg synes ikke det blir helt riktig å bruke bildet man tok når sykkelen var ny eller bilder fra random turer etc.
Tar du bilde av en nypolert og nyvasket sykkel skal den også være det når kjøper kommer på besøk.
Han som kom og så på min sykkel sa den så blankere ut en en klin ny sykkel som sto hos AGM innendørs. Slikt varmer mitt hjerte
Jeg fortalte at jeg var ganske sikker på at dette trolig var landets best vedlikeholdte rocket. Han tvilte ikke på det. Men så hadde jeg brukt noen q-tipser også skal sies