Nye Stelvio er flott … Denne dukket opp på finn.no, Moto Guzzi California 1400 Se link:
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=367650977
Moto Guzzi - nye eventyr…
Re: Moto Guzzi - nye eventyr…
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Moto Guzzi 1400 med 1380 kubikks V-motor, som fortsatt er den største V2-motoren noen europeisk MC-produsent har laget.
Så kan man selvfølge spørre om hvor mange europrodusenter som bruker V2 motorer...
Ducati, KTM, Moto Morini... og Moto Guzzi...
Så kan man selvfølge spørre om hvor mange europrodusenter som bruker V2 motorer...
Ducati, KTM, Moto Morini... og Moto Guzzi...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- BC45
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
Den er en av de fineste, hvis ikke den fineste adventure-sykkelen. Har vært og prøvesittet en, men alt for høy for meg desverre

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Moto Guzzi har ikke kommet igang for fullt med sine nye væskekjølte modeller, virker det som...
Derimot gjør nymotensretroklassikerne V7 850 det bra mange steder, ikke minst i hjemlandet.
Og det tror jeg også den oppgraderte V85 serien vil gjøre nå som disse modellene antakelig vil komme for fullt i 2025 etter noen produksjonsforsinkelser, etter hva jeg har fått høre fra kilder jeg har kontakt med.
Testførere der ute, selv om de er Youtubere...
, har mange lovord om nye V85.
Så får man jo vurdere verdien av disse testturene.
Uansett, her et par slike videoer:

Derimot gjør nymotensretroklassikerne V7 850 det bra mange steder, ikke minst i hjemlandet.
Og det tror jeg også den oppgraderte V85 serien vil gjøre nå som disse modellene antakelig vil komme for fullt i 2025 etter noen produksjonsforsinkelser, etter hva jeg har fått høre fra kilder jeg har kontakt med.
Testførere der ute, selv om de er Youtubere...

Så får man jo vurdere verdien av disse testturene.
Uansett, her et par slike videoer:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Ser ikke ut til at Moto Guzzi har tenkt å gi seg med motorsykler med ekte luftavkjølte motorer med det første
.
Altså motorer uten oljekjølere
.
Årets oppdaterte V7 850 Special byr på økt motoreffekt fra 65 til 67 HK og en dreiemomentsøkning fra 73Nm til 79 Nm.
I tillegg cruisekontroll, ny dekor og nytt kortere og slankere eksosanlegg enn på Specialen jeg har. Salen har de tydeligvis gjort endringer på også slik at den er blitt enda bedre, ser det ut som.
Så til de ambivalente edringene, frontlykta og nytt asymmetrisk plassert instrumentpanel...
Det klassiske retroutseendet kirurgisk fjernet og erstattet med nymotens greier ...
Flere bilder her:
https://www.totalmotorcycle.com/motorcy ... v7-special

Altså motorer uten oljekjølere

Årets oppdaterte V7 850 Special byr på økt motoreffekt fra 65 til 67 HK og en dreiemomentsøkning fra 73Nm til 79 Nm.
I tillegg cruisekontroll, ny dekor og nytt kortere og slankere eksosanlegg enn på Specialen jeg har. Salen har de tydeligvis gjort endringer på også slik at den er blitt enda bedre, ser det ut som.
Så til de ambivalente edringene, frontlykta og nytt asymmetrisk plassert instrumentpanel...

Flere bilder her:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

-
OnlineErik_B70
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS - 1997
AJ skrev: 13 feb 2025, 15:28 Ser ikke ut til at Moto Guzzi har tenkt å gi seg med motorsykler med ekte luftavkjølte motorer med det første.
Altså motorer uten oljekjølere.
Så til de ambivalente edringene, frontlykta og nytt asymmetrisk plassert instrumentpanel...Det klassiske retroutseendet kirurgisk fjernet og erstattet med nymotens greier ...
![]()
2025-Moto-Guzzi-V7-Special 1.jpg
2025-Moto-Guzzi-V7-Special 2.jpg
Flere bilder her:
Synes ikke hverken frontlykta eller instruementene er noen oppgradering til det bedre nei.
Ødelegger mye av retro-looken på en flott sykkel synes jeg

I hvertfall overhodet ingen grunn til å bytte ut din flotte 2023 for 2 hk og 6 Nm ekstra

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Sitter nok langt inne å kvitte seg med med denne, ja. Finnes ikke mange av akkurat denne versjonen med fargekomboen blå lakk og brun salErik_B70 skrev: 14 feb 2025, 15:24
Synes ikke hverken frontlykta eller instruementene er noen oppgradering til det bedre nei.
Ødelegger mye av retro-looken på en flott sykkel synes jeg![]()
I hvertfall overhodet ingen grunn til å bytte ut din flotte 2023 for 2 hk og 6 Nm ekstra![]()

Du møter nok ikke mange av akkurat denne langs veien...