Takk

TakkBjerknez skrev: 17 feb 2025, 14:56 Grattis :)
Er i utgangspunktet ikke fan av knall farger, men denne synes jeg så bra ut siden også var mye sort på den. Stilig sykkel :)
Tusen takkAJ skrev: 17 feb 2025, 17:54 Stor stas, vil jeg tro!
Gratulere med flott sykkel. Gul og svart blir ikke akkurat veldig feil.
Takk for det! Ja, så lenge grusveiene ikke er altfor hullete så skal nok også Triumphen klare de bra :)raster skrev: 18 feb 2025, 10:56 Gratulerer! Fin sykkel som du kan kjøre nesten over alt med. Minner meg litt om den gule Ducati monstern jeg brukte på grusveier gjennom russiske karelen for noen år siden. Det gikk det og.
Grattis, det tror jeg er en skikkelig bra sykkel og synes Triumph har vært heldig med designetBC45 skrev: 17 feb 2025, 14:12 Da er jakten på ny sykkel over for denne gang. Det ble ikke noe grussykkel som jeg først hadde tenkt meg, men nye Triumph Tiger Sport 800. Satser på at det blir bra. Gleder meg til levering i slutten av april![]()
Takkpingvin skrev: 19 feb 2025, 18:59 Grattis, det tror jeg er en skikkelig bra sykkel og synes Triumph har vært heldig med designet![]()
Jøss, nytt for meg, må jammen passe på når skal på tur i Europa! En annen gjenganger er bakskjerm og skilt/skiltlys. Særlig skiltvinkel er de fryktelig opptatt av, kompis med gixxer ble stoppet 2 ganger på samme alpetur for dette, slapp unna med litt håndbøying av skiltet på stedet. Og det er over 15 år siden...AJ skrev: 03 mar 2025, 20:46 Men det er blitt stadig mer oppmerksomhet på uoriginale deler på sentrale funksjoner på motorsykkel, spesielt i Tyskland og antakelig også andre europeiske land.
Kanskje her i Norge også etterhvert.
Mange motorsyklister i i Tyskland har på sine turer nedover til Alpene fått kjøreforbud for uoriginale hendler. Just saying, som man gjerne sier på "nynorsk"...
SåpassAJ skrev: 03 mar 2025, 20:46 Kan vel forsåvidt skjønne hvorfor du vil bytte ut.
Men det er blitt stadig mer oppmerksomhet på uoriginale deler på sentrale funksjoner på motorsykkel, spesielt i Tyskland og antakelig også andre europeiske land.
Kanskje her i Norge også etterhvert.
Mange motorsyklister i i Tyskland har på sine turer nedover til Alpene fått kjøreforbud for uoriginale hendler. Just saying, som man gjerne sier på "nynorsk"...
Takk for det
Har byttet hendler et par ganger på forskjellige sykler - både til uoriginale og til samme som var fra før pga. knekt hendel - og opplever det som en fillejobb som ikke tar mange minuttene. Ikke noe problem å ta selv, men jeg tenker også at en grei forhandler spanderer på monteringen om du nettopp har kjøpt sykkelen der.BC45 skrev: 03 mar 2025, 20:24 Jeg vil gjerne bytte ut de originale clutch- og bremsehendlene når jeg får sykkelen. Kanskje litt dumt spørsmål, men er det som regel en enkel og grei jobb eller er det like greit å få forhandleren til å montere dem? Monteringsanvisningen fra Voigt sa meg ikke så fryktelig mye egentlig![]()