Nå har ho fått seg ny jobb i Bergen, og må forbi samme vegarbeid området(Sotrasambandet) som meg for å komme seg til jobb. Som kjent så er det jo mye kø vestover til Sotra hver dag men for hennes del så blir det kun utfordringer til jobb.
Nå var ho på teorikurs i går og etter at det var ferdig så ville jeg reise å se på ny hjelm til meg selv. Tok turen til MC-utstyr og jeg startet med å prøve hjelmer. Hadde ingen intensjon om at fruen skulle se på kjøre utstyr, men plutselig kommer ho med kjøresko. Videre går hun hen og prøver kjøreklær.
I går kveld kjøpte ho tilgang til teoritentamen. Og i dag går ho igjennom boken som ligger i appen.
Jeg er helt sjokkert over dagen i går med alt som skjedde

Men nå har jeg jo fått beskjed om å finne sykkel til ho. Fikk av presenningen på min sykkel(Suzuki V-strom 1000ccm) slik at ho kunne prøve sitte den, men tanken blir litt bred for ho. Ho fryktet at den og ble for høy under sadelen, men ho fikk nesten hælene nedi. Ho er 170 høy til info
Noen som har tips til sykkel? Har kun sett på Finn og det vi har sett på er Honda Rebel, Yamaha MT ene, Honda NC750, KTM Duke 390
Sent from my iPhone using Tapatalk