nettop kjøpt meg en aprilia rs 125 09 mod, fikk såvidt test p vei hjem etter å hente den siden jeg ville lære sykkelen og kjenne,...... også skjærte den seg

. har ute motoren og gjør en rebuil (et eller flere av lagrene i blokka tokk kvelden og bakhjulet låste seg i 80). men uansett, hva er fullefekkt på disse når de er uplombert. sykkelen har italkit pnaumatisk eksosventil, arrow anlegg og 28mm gasser. mener cdi også er uplombert. har blitt fortalt rundt 33hk men er usikker. dro som f siden d er aks drev på den. va rett oppi 120 uten problem. som sakt fikk jeg ikke testa poweren max men anter den går mye bedre en yzfn jeg hadde?. NOE ANNET VIKTIG! Jeg vet man ikke skal motobremse på 2t selv om den har oljepumpe men når jeg tar svinger, skal jeg bare slippe gassen der som på 4t eller må jeg inn med clutchen midt i svingen og før??
er d noe mer jeg må tenke på når jeg kjører 2t? EN TING TILL. når jeg tokk inn clutchen i lange nedover bakker så gikk turtallet rett opp til 7-10k???, jeg rørte ikke gassen og tokk kun inn clutchn og den rykka litt når jeg gira. For mager forgasser innstilling?