Rådyrkryssing potensielt 7 felt.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Gammelsmurfen
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Rådyrkryssing potensielt 7 felt.

Legg inn av Gammelsmurfen »

Tidligere i ettermiddag ved 17 tiden kom jeg på ring 3 fra Ryen og svingte av ved Ulvensplitten.
Plutselig dukker det opp et rådyr ut av buskene ved autovernet nedenfor trafostasjonen der limte inn et rådyr :D .
Ingen dramatikk for meg, men rådyret som fortsatte nedover kom seg ned på Ring 3, men da ble det for mye Møllers for den.
Jeg bremset ned og tok det rolig både fordi det ofte er fler av de sammen, men også får å se om det snudde.
Han bak meg derimot var ikke helt med og kom litt tett på...
Rådyret som nok var kalv i fjor fikk hetta nede på ring 3, så at det snudde men hva som skjedde videre vet jeg ikke pga. mye trafikk og der er det ikke smart å stoppe... får håpe det kom seg helskinnet tilbake. Hvordan det i det hele tatt hadde fått rotet seg dit er et under.
Omrammet av E6 Ring 3, Ulvensplitten og litt lenger vest Østre aker vei. Kanskje verst tenkelig sted i hele Oslo å krysse veier.
Ikke mye grønt eller områder som ikke er proppet med næringsbygg i nærheten, men jeg kan se for meg at det har vært på Østre Aker gravlund og kost seg med blomster...

illustrasjon.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar