Er ikke mer i si enn det akkurat nå!
Nydelig og nytbart så det holder

Så regner meg med at vi møtes i læpet av helga?
Dét gleder jeg med til

Helt klart - BlueBrothers In ArmsTore L skrev: I går, 16:08
Så nå min kjære venn, da kan vi vell kalle oss for Brother in Arms eller hva?![]()
Takker for det dypen
Tror jeg prøver Askim MC, på første servicen.AJ skrev: I går, 18:48 Jeg var i dag en snartur innom Hadeland MC og fritid hvor jeg kjøpte min V7 Special og fikk vite at de hadde ansatt en ny mekaniker med fartstid fra Lillebror MC og som dermed har god erfaring med Moto Guzzi.
Så hvis du har lyst på en Hadelandstur kan du jo sikkert få utført 1.gangsservice her.
Men er jo et stykke å kjøre, så skjønner godt om du heller velger Askim MC, selv om de ikke har like lang erfaring med Moto Guzzi som det Hadeland MC har...![]()
Takk for det Erik
Takker for det, og tror det blir en stund til neste MC bytte nåGammelsmurfen skrev: I går, 22:40 Gratulerer med nok en ny MC! Var vel hallelujah-stemning oppe på Lunner og tenker jeg, selv om du varslet vel for noen dager siden at du vurderte å bytte. Sånn det er å pensjonere seg kanskje, noen pendler til Granca på vinteren mens andre planlegger MC for neste sesong
![]()
Takk for det Haakon, jeg håper i vert fall at jeg kan få tatt den i nærmere øyesyn, og muligens en prøvetur med en Stelvio.haakeik skrev: I går, 20:55 Gratulerer med ny Guzzi, Tore. Den er en av de fineste klassisk utseende mc`er som finnes i dag![]()
Bytter du Tigern til Stelvio v100 neste år?