Ruta blir da gamle mossevei, nedover til Drøbak der jeg skal ha oppkjøring 22. juni.
Må befare terrenget vøtt

Ja det kan vel være spennende, om onkel Blå er ute i sivil.Rottenikken skrev:..joa, har hatt edel turer denne uka, Drm.-Oslo, Drm. -Oslo. Drm - Oslo, etc....dritspennende. :-)
Hei! Ja her er det NESTEN alltid kaffe å få, men jeg er nå på storøvelse på jobb, så jeg er ikke hjemme. Bare sånn smått sporadisk inne her for å lese så er det videre ut å justere satelittantenner og bære piggtråd. Så det må nok bli en annen gang...evike skrev:Kjære KM er grei og har overtatt sanitetsvakt med Røde Kors sånn at jeg får fri. Skal dermed ta den første turen med datteren bakpå i morgen. Vet ikke helt sikkert hvor turen går ennå.
Kanskje via Dexters hjemsted og videre til Hokksund? (Har kjente der, derfor greit som kaffestopp).
Var i området jeg bor i dag du, da :-) Bor på Lunner jeg, ser dumerce skrev:tur i dag
kjørte fra kongsberg - vikersund - hønefoss- lunner-lygna-hurdal-dal-jessheim-kløfta-lørenfallet-oslo-holmen-gamleveien til røyken - drammen - kongsberg blei jaggu nesten 38 mil tilsammen i dag. deilig med corbin sal
Da må det bli en tur til Smia MC for en vaffel eller to:))merce skrev:
nå er det bare å planlegge tur i morra :) og håpe på bedre vær
Er ikke det voksene folk som klarer seg selv...AJ skrev:Blir ingen Smia-tur i morgen heller...![]()
Får nemlig besøk av svigerforeldrene .
Vi stengte ikke før halv seks i dag...var du innom??merce skrev:blir en tønsberg tur rundt svelvik i dag tenker jeg da , får se om jeg rekker smia før det er stengt :)
Det var deg det...hmmmm, tror vi må få oss et forumkjennemerke. Ikke like enkelt å skille ut alle en snakker med.merce skrev:hilste på og snakka med rogg jeg
Klistremerke på sykkelen og/eller sy-på-merke på jakka/vesten????rogg skrev:...hmmmm, tror vi må få oss et forumkjennemerke.....merce skrev:hilste på og snakka med rogg jeg
HmmGammelgutt skrev:Har snakket med LillebrorMC i dag, ser ut til at jeg får tilbake Il Tempo før helgen.![]()
Ellers så har jeg vært på tur idag, en padletur i det flotte været. Spiste lunchen mellom pupper og lår, på naturiststranden på Kalvøya.
Vrengte bukselommer ser du ikke der, alle er jo upåkledd.Pollti skrev:Fytte katta ! Å være i nærheten av svære ølmager med korte lunter og en haug med vrengte bukselommer.