Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Ok, det er jo greie etapper. Jeg trodde du kjørte i en smell
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Gjorde det på tur ned. Da ble det 270 mil på 36 timer. På hjemturen fokuserte jeg på å se ting og nyte gode kjøreveier.
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
80 mil er gode etapper ja. Hadde nok kunne tvunget meg gjennom det selv, men ikke helt uten komplikasjoner med min rygg. :)
Tror ikke jeg kunne holdt følge med deg hele veien. Men så må jeg også stoppe hver 20-25’ende mil for å fylle tanken.
Rocketen er relativt tørst. 0.65 på en god dag med pen kjøring. :)
Tror ikke jeg kunne holdt følge med deg hele veien. Men så må jeg også stoppe hver 20-25’ende mil for å fylle tanken.
Rocketen er relativt tørst. 0.65 på en god dag med pen kjøring. :)
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Kan godt tenkes at du når en grense ved rundt 120km/t som maksfart i lengden? Ikke minst øker forbruket når man begynner å kjøre fort(vind).
Det verste i dag var sideveis kastevind. Fikk noen skikkelige kuler fra sida i godt over 200km/t, skikkelig ekkelt. Mye trafikk idag, men klarte stort sett å holde 160-170km/t som minimum der det var fri fart.
Det verste i dag var sideveis kastevind. Fikk noen skikkelige kuler fra sida i godt over 200km/t, skikkelig ekkelt. Mye trafikk idag, men klarte stort sett å holde 160-170km/t som minimum der det var fri fart.
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Ja, din sykkel er nok mer egnet for høyere hastigheter. Jeg ville nok heller sittet på din i 200km/t enn min.... tror jeg. Forbruket med min i 200km/t vet jeg dog ikke, men ja det hadde nok vært opp mot literen vil jeg tippe.FredrikE24 skrev: 06 jul 2024, 22:01 Kan godt tenkes at du når en grense ved rundt 120km/t som maksfart i lengden? Ikke minst øker forbruket når man begynner å kjøre fort(vind).
Det verste i dag var sideveis kastevind. Fikk noen skikkelige kuler fra sida i godt over 200km/t, skikkelig ekkelt. Mye trafikk idag, men klarte stort sett å holde 160-170km/t som minimum der det var fri fart.

-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Sesongen var over på Tirsdag. Da kom saltbilen ut i nærområdet.
Ble tatt en kattevask, så får den bli stående til rundt jul. Da blir det kardangoverhaling(pinjong), inspeksjon av drivaksel, med et mulig bytte, nye simringer og olje i gaffelen, ny bremsevæske.
Nytt luftfilter, bensinfilter, motorolje og oljefilter, girolje og kardangolje, ventilsjekk og kompresjonstest.
Året i år har vært aktiv. Landet på 22 000km. Sykkelen har gått upåklagelig.
Nå står meteret på omtrent 159 500km. Så vi kryper oss opp mot 200 000km. Rundet 100 000km jubileum med sykkelen denne sesongen.
Ble tatt en kattevask, så får den bli stående til rundt jul. Da blir det kardangoverhaling(pinjong), inspeksjon av drivaksel, med et mulig bytte, nye simringer og olje i gaffelen, ny bremsevæske.
Nytt luftfilter, bensinfilter, motorolje og oljefilter, girolje og kardangolje, ventilsjekk og kompresjonstest.
Året i år har vært aktiv. Landet på 22 000km. Sykkelen har gått upåklagelig.
Nå står meteret på omtrent 159 500km. Så vi kryper oss opp mot 200 000km. Rundet 100 000km jubileum med sykkelen denne sesongen.
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1691
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Respektabel kjørelengde det, men du byttet vel motor på denne for et par-tre år siden? Eller var det en annen sykkel?FredrikE24 skrev: 17 nov 2024, 01:20 Sesongen var over på Tirsdag. Da kom saltbilen ut i nærområdet.
Ble tatt en kattevask, så får den bli stående til rundt jul. Da blir det kardangoverhaling(pinjong), inspeksjon av drivaksel, med et mulig bytte, nye simringer og olje i gaffelen, ny bremsevæske.
Nytt luftfilter, bensinfilter, motorolje og oljefilter, girolje og kardangolje, ventilsjekk og kompresjonstest.
Året i år har vært aktiv. Landet på 22 000km. Sykkelen har gått upåklagelig.
Nå står meteret på omtrent 159 500km. Så vi kryper oss opp mot 200 000km. Rundet 100 000km jubileum med sykkelen denne sesongen.
Jeg kastet også inn håndkleet sist uke, vasket mc´n i dag, så skal den få stå til ekstra tørk i garasjen noen dager før den blir satt bort og får litt delvis innpakning med pustende materiale over seg.
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Ny motor fikk den etter å ha utviklet en bankelyd på lavt turtall på kald motor spesielt. Aner ikke hvor lenge jeg kunne kjørt med den, trolig langt. Det var imidlertid litt usikkerhet og planen var jo en tur til IOM, og da jeg fikk tak i to fabrikknye motorer til pølsepris var det ingenting å lure på.
Nye motoren har kjørt et stykke allerede. Tipper jeg må bytte registeret neste år om det blir like mye kjøring da. Da har motor gått 60k.
Nye motoren har kjørt et stykke allerede. Tipper jeg må bytte registeret neste år om det blir like mye kjøring da. Da har motor gått 60k.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
@FredrikE24 du ruller på mye kilometer, føler selv jeg har kjørt en del som nå i år har passert 10k kilometer fordelt på tre sykler. Mye kilometer da blir det mere vedlikehold
Hvilke årsmodell er K1200RS’n din … Vil det si du har fortsatt en ny motor i kasse stående siden du kjøpte to …

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Det er en 01-modell
Ja, har en motor til stående som er komplett og helt ny.
Girkassen i sykkelen er stadig den originale. Da jeg hadde den oppe sist så skiftet jeg girskifteakselen. Da var lagrene helt fine. Litt urolig for at det har utviklet seg noe uling på 1ste gir når man har godt pådrag og mye turtall, men det går nok lang tid før havari. Litt spent på olja som tappes ut.
Ja, har en motor til stående som er komplett og helt ny.
Girkassen i sykkelen er stadig den originale. Da jeg hadde den oppe sist så skiftet jeg girskifteakselen. Da var lagrene helt fine. Litt urolig for at det har utviklet seg noe uling på 1ste gir når man har godt pådrag og mye turtall, men det går nok lang tid før havari. Litt spent på olja som tappes ut.
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Hva jeg skal gjøre med motoren på hylla er uviss. Tenker det er kjekt å ha. Det hadde vært utrolig gøy å sette den inn i en K1 feks. Men de er for dyre. Da må jeg isåfall få tak i en som har defekt motor.
Da jeg hadde K100RS16V som i praksis er helt lik K1, så synes jeg det eneste kjipe med den var at den var litt lat. K1200RS med 35hk ekstra og med en mer moderne motorstyring er himmel og hav i forskjell.
Da jeg hadde K100RS16V som i praksis er helt lik K1, så synes jeg det eneste kjipe med den var at den var litt lat. K1200RS med 35hk ekstra og med en mer moderne motorstyring er himmel og hav i forskjell.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Herlig motor 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Et bilde fra i sommer, ble ganske fin i lakken synes jeg. Går man litt nøyere gjennom kan man se noen «helgedager» her og der, men den ble virkelig fin.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Helligdager på en 70 timers lakk jobb . Da bør du finne deg en ny lakkerer
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Det vet jeg ikke, men billig var det, og utgangspunktet var helt krise.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Her prøver jeg i pms tider og lage leven, og det var svaret
. Neida sykkelen ble fin den og om du er fornøyd og prisen var god så er allt vel
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Kan vel oppdatere med at jeg har overhalt en kardang jeg hadde på hylla som skal inn sammen med ny drivaksel sannsynligvis. Så blir det nok å overhale drivakselen som sitter der i idag. Har kjent på kryssene flere ganger og de har vært "OK", utviklet seg imidlertid en vibrasjon bak der mot slutten av sesongen ifjor, så situasjonen der er uviss.
Som sikkert noen husker, så har jeg hatt drivaksel-havari tidligere på den K100RS16Ven jeg hadde. Det er ikke kult. Den akselen holdt 140 000km. Drivakselen jeg har i sykkelen nå har gått en del lenger.
Så jeg har fått tak i en fabrikkny drivaksel som jeg skal sette inn sammen med en nyoverhalt kardang.
Ellers blir det vel det vanlige med oljeskift og skift av bremsevæske.
Så skal det skiftes simringer i gaffel og sjekk av ventilklaringene.
Neste år skal nok dempere på overhaling igjen.
Som sikkert noen husker, så har jeg hatt drivaksel-havari tidligere på den K100RS16Ven jeg hadde. Det er ikke kult. Den akselen holdt 140 000km. Drivakselen jeg har i sykkelen nå har gått en del lenger.
Så jeg har fått tak i en fabrikkny drivaksel som jeg skal sette inn sammen med en nyoverhalt kardang.
Ellers blir det vel det vanlige med oljeskift og skift av bremsevæske.
Så skal det skiftes simringer i gaffel og sjekk av ventilklaringene.
Neste år skal nok dempere på overhaling igjen.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Jeg har byttet mange kardangkryss på mellomaksel til bil som er en relativt enkel jobb bare du vet hva som er viktig, men der kan det være kjekt å få balansert akslingen. Er det en enkel jobb å bytte kardangkryss i aksel på din sykkel eller er det like greit å kjøpe hel aksel?
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Det er nok ikke meningen å bytte de ut nei. Har byttet på bil før selv, men ser ikke like enkelt ut på denne.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Det ser ut til at du kan bytte på gamle BMW som har segring lås på mellomakselkryssene men på nyere er det ikke segring men klinkelås. Du får kjøpt billige nye aksler som selvfølgelig er bra 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Ja, det er klinka lager.
Om du mener ny aksel til min sykkel, så vil jeg påstå at det ikke var spesielt billig. Mange vil nok påstå at jeg bruker tullete mye kroner på den gamle sykkelen.
Om du mener ny aksel til min sykkel, så vil jeg påstå at det ikke var spesielt billig. Mange vil nok påstå at jeg bruker tullete mye kroner på den gamle sykkelen.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Da er vi toFredrikE24 skrev: 04 feb 2025, 23:00 Ja, det er klinka lager.
Om du mener ny aksel til min sykkel, så vil jeg påstå at det ikke var spesielt billig. Mange vil nok påstå at jeg bruker tullete mye kroner på den gamle sykkelen.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Full fart i helga. Skiftet alle væsker på hele sykkelen inkludert gaffelolje.
Skiftet simringer i gaffelen
Skiftet oljefilter
Skiftet bremseklosser
Skiftet mellomaksel
Skiftet kardang.
Den gamle kardangen er sliten i pinjonglageret (godt med slark). Litt mer slitasje på splines også.
Klarte å lirke inn ny aksel uten å demontere svingarmen.
I grunn ganske bra fremdrift på en Lørdag og en halv søndag.
Neste blir å se på tenningslåsen, den er sliten og reparere høyre varmeholke.
Skiftet simringer i gaffelen
Skiftet oljefilter
Skiftet bremseklosser
Skiftet mellomaksel
Skiftet kardang.
Den gamle kardangen er sliten i pinjonglageret (godt med slark). Litt mer slitasje på splines også.
Klarte å lirke inn ny aksel uten å demontere svingarmen.
I grunn ganske bra fremdrift på en Lørdag og en halv søndag.
Neste blir å se på tenningslåsen, den er sliten og reparere høyre varmeholke.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Jobben går raskere når været blir varmere og sola skinner 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
Det er fart i sykkelen enda.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.