Skal ikke være bekymret pga litt grått skjegg...Du vet vel hva damer sier om menn som begynner å bli litt modne og litt grå...Intruder skrev:Se der ja,noe annet enn gamle gråskjegger som meg !!![]()
![]()
![]()
![]()
Godt jeg kan bidra til hobbyen dinRelax skrev:jeg har som hobby å se etter "beauty in life",,,,,,,,
Jeg fikk en bra dose her :)
hmm, er enig i det.Zahir skrev:Nå har det florert en del bilder av "oss" her i diverse MC kostymer og fikk bare lyst å legge inn noen bilder av noe som er en smule mer behagelig å hvile øya på....![]()
![]()
Takk for omtanken,gode ord vekker ofte opp gamle minner..Zahir skrev:Skal ikke være bekymret pga litt grått skjegg...Du vet vel hva damer sier om menn som begynner å bli litt modne og litt grå...Intruder skrev:Se der ja,noe annet enn gamle gråskjegger som meg !!![]()
![]()
![]()
![]()
Erling skrev:Erling skrev:Zahir skrev:Nå har det florert en del bilder av "oss" her i diverse MC kostymer og fikk bare lyst å legge inn noen bilder av noe som er en smule mer behagelig å hvile øya på....![]()
![]()
Vel, nå vet jeg jo ikke hva de sier til DEG.....Intruder skrev:Takk for omtanken,gode ord vekker ofte opp gamle minner..Zahir skrev:Skal ikke være bekymret pga litt grått skjegg...Du vet vel hva damer sier om menn som begynner å bli litt modne og litt grå...Intruder skrev:Se der ja,noe annet enn gamle gråskjegger som meg !!![]()
![]()
![]()
![]()
:[-o< :-#
Men hva sier de,sa du ?![]()
tja..så sant så sant hvis du mener ta av klærene....Zahir skrev:Erling skrev:Erling skrev:Zahir skrev:Nå har det florert en del bilder av "oss" her i diverse MC kostymer og fikk bare lyst å legge inn noen bilder av noe som er en smule mer behagelig å hvile øya på....![]()
![]()
hmm, er enig i det.
Men smaken er jo som kjent, ..som baken?
Dama "mi" e bedre enn di?![]()
nei ,.. ?Zahir skrev:Skal ikke være bekymret pga litt grått skjegg...Du vet vel hva damer sier om menn som begynner å bli litt modne og litt grå...Intruder skrev:Se der ja,noe annet enn gamle gråskjegger som meg !!![]()
![]()
![]()
![]()