da er det ingen grunn til å sjekke yr.no

Kjenner kløen blir verre og verre ettersom dagene går mot fredag....

Gleder meg til dette her

OleB skrev:Kjenner kløen blir verre og verre ettersom dagene går mot fredag....![]()
Burde jeg vel egentlig visst jaPollti skrev:Og husk: Anything you write will be misqouted and used against you at any given time.
Hvilken psykiater er det du siterer her?.Pollti skrev:OleB skrev:Kjenner kløen blir verre og verre ettersom dagene går mot fredag....![]()
Uuuuuææææææææ! En opplysning vi kunne klart oss utenOg husk: Anything you write will be misqouted and used against you at any given time.
Jeg og cbrdama tenkte å prøve å få møtt opp så vi kan bli med på samlet kjøring nedover ....Dexter skrev:For alle de som ønsker å kjøre samlet fra "denne" siden av lågendalen så tar vi oppmøte på Langebru Gjestgiveri (Shell) ved rundkjøringa til Hokksund fredag kl. 1630. Avreise SENEST Kl. 1700
Her er kjøreruta som vil bli brukt:
http://kart.gulesider.no/m/pXjiY
Jeg vil gjerne at de som blir med på denne fellesturen skriver det slik at jeg vet hvem vi eventuelt venter på.
En liten rettelse: ALU bua er åpen til 2000 på Fredag.evike skrev:Viktig info følger:
a) ALU-shoppen i Kvelde drar ned presenningen kl. 18. Alternativt forslag: Vi kjøper inn en kasse eller to og videreselger. Da må ingen sladre på oss, for da skulle vi nok hatt skjenkebevilling...
b) Husk å ta med plater å ha under støttene. Parkeringsplassen vår er relativt myk!
c) Regnværet blir nå mindre og mindre. I går var varselet for fredag totalt på 39 mm. Nå står det bare 11 mm. Fortsetter vi sånn, så blir det ikke regn overhodet!! Kan alle vennligst stikke hodet ut av vinduet og blåse i samme retning (f.eks. vestover - der er de vant til nedbør) så kanskje vi kan holde det vekk fra oss i Larvik!
Tenkte å reise litt tidlig, men dersom det er dårlig vær så kanskje det er bedre å kjøre direkte fra Vestfossen til Hvittingfoss (droppe Eidsfoss). Vi kan jo møtes på bensinstasjonen i sentrum av Vestfossen.merce skrev:Gammelgutt jeg fosser avgårde jeg uten vannskrekk![]()
fin runde det , kan jo møtes i vestfossen da![]()
når er avreise for tur på lørdag forresten ?
Skakke si noe jeg, men yr.no melder nå bare overskyet på fredag. DET kan vi leve med!Knut Morten skrev:Ikke si det til noen, men nå er det sluttet å regne.
Dexter skrev:Skakke si noe jeg, men yr.no melder nå bare overskyet på fredag. DET kan vi leve med!Knut Morten skrev:Ikke si det til noen, men nå er det sluttet å regne.
Duville skrev:Dexter skrev:Skakke si noe jeg, men yr.no melder nå bare overskyet på fredag. DET kan vi leve med!Knut Morten skrev:Ikke si det til noen, men nå er det sluttet å regne.
skakke si noe jeg sa du og så sa du noe likevel :-)
- regnvær i de traktene er overdrevet - det blir tørke og stor skogbrannfare over hele traktene - helt sikkert.