TUSEN TAKK!!!

Ingen endringer! Men klart, dersom vi vet at dere er på tur og klokka blir 1710 før dere er der så skal vi vente på dere altså! Det er jo ikke hugget i stein liksom, men jeg liker å ha noen faste holdepunkter både for min egen og andres del, resten tar vi på "stridsledelse" som vi så fint sier på jobbAJ skrev:Og akkurat nå ser det ut til at fru AJ og jeg rekker å møte deg, Dexter på Shell, Hokksund før kl. 17:00.
Dog fortsatt et lite forbehold.
Ingen endringer, regner jeg med...?
Jeg skal gjøre mitt, men du har allerede gjort en feil! Det blir som å høre på disse som skal PRØVE å slutte å røyke. Bare det å PRØVE noe er å legge til rette en unnskyldning for å ikke få det til...cheron skrev:Og sørg for at detta blir tradisjon Dexter! Som vi snakka om på jobb i dag. For neste år skal jeg prøve å komme :)
Jeg har god plass bakpå jeg...cheron skrev:Og sørg for at detta blir tradisjon Dexter! Som vi snakka om på jobb i dag. For neste år skal jeg prøve å komme :)
Ikke lysten til å stille som er problemet :)Onsløv skrev:Jeg har god plass bakpå jeg...cheron skrev:Og sørg for at detta blir tradisjon Dexter! Som vi snakka om på jobb i dag. For neste år skal jeg prøve å komme :)![]()
Kanskje jeg er så snill at du får kjøre en tur alene og?
Leit høre at du har bestemt deg for å ikke komme. Men skjønner valget ditt. Det hadde vært kjekt å møte personen bak nicket.Intruder skrev:![]()
Hmmmm,leit å si det,men jeg kommer nok ikke likevel,folk med
depresjoner ombestemmer seg på like kort tid som en kattunge holder på kulturmelk..![]()
![]()
Om jeg hadde sagt "neste år" hadde jeg kunnet ombestemt meg ytterligere ca.175 ganger,så....![]()
Men dere som drar,ønsker jeg ei fin treffhelg og masse godt sammen together !!![]()
Hygg dere med alu og frisk luft !!:=D>
![]()
Hvilke pauser??Onsløv skrev:Iknow, kanskje du kan trille innom i pausene?