cheron skrev:AJ skrev:Vurderer å lage en personlig 'Best-of' med POPOL ACE låter også...
Tenk dere låter som "All We Have Is The Past", "Queen Of All Queens", "Mrs. Randalie" og "Music Box" med flere sunget av Jahn Teigen
Utrolige greier, folkens!!!
Himmel og hav... Si meg... Eller; si oss... ( meg og Onsløv) ; Hva har du IKKE i samlinga di????
Er store hull i samlinga, men når det er nevnt så skal det også nevnes at jeg har mye interessant, for å si det beskjedent...
Norske Babij Jar er blant de mer sjeldne og som har gitt ut noe av det flotteste norsk hard rock har kommet opp med. Men dessverre så er platene bandet ga ut kun å få på vinyl...
Jeg kunne lagd et titalls party CD'er om så var, men denne gangen har jeg latt følelsene styre og laget en plate med låter jeg setter stor pris på selv. Håper også at de andre som kommer på treffet også vil like disse låtene.
Syns jeg har laget en CD med god blanding av fengende og ikke minst dansbare låter med noe rolige roligere materiale.
Er spent på mottagelsen om folket vil høre på plata... Og det tror jeg de vil! Det er ingenting på denne CD'en som vil skremme folk., for å si det sånn...