Han mente også at vi skulle ha ringt på forhånd når vi var en gruppe. Men ute i veien sto en plakat om ÅPEN KAFè, og der sto det ingenting om forhåndsbestilling.

Her burde rett og slett hele gruppa gått fra stedet - og da hadde det kanskje blitt kokkens problem..Gammelgutt skrev: I følge kokken var det melk i alt de serverte og jeg fikk beskjed om at det var mitt problem.
Gammelgutt skrev:Jeg har matintoleranse og er til de grader insulinresistent, så jeg lever gluten og melkefritt og uten raske karbohydrater (uten ris, poteter og mais). Det er da normalt ikke noe problem å spise ute, de fleste steder klarer å servere "ren" mat, dvs. rent kjøtt, fisk eller fugl med grønnsaker og uten saus eller dressing. Men det lot seg tydeligvis ikke gjøre på dette stedet. I følge kokken var det melk i alt de serverte og jeg fikk beskjed om at det var mitt problem.
Han mente også at vi skulle ha ringt på forhånd når vi var en gruppe. Men ute i veien sto en plakat om ÅPEN KAFè, og der sto det ingenting om forhåndsbestilling.
Du er blitt oversett ?Dexter skrev:Finn 1 feil...
Sitter herKnut Morten skrev: Til de av dere som ikke kom, nå kan dere sitte der å angre -![]()
![]()
Dette var utrolig hyggelig!! Tross været som ikke akkurat viste seg fra sin beste side.Knut Morten skrev: Vi vil takke alle som kom på treffet for ett hyggelig treff![]()
![]()
God tur hjem alle sammen![]()
Til de av dere som ikke kom, nå kan dere sitte der å angre -![]()
![]()
Nå er det bare litt rydding igjen, så er alle spor borte - med unntak av minne om en virkelig koselig helg :=D>![]()
![]()
Neida, feilen er at Globe manglerPollti skrev:Du er blitt oversett ?Dexter skrev:Finn 1 feil...
Knut Morten skrev:Når dere kommer hjem, så ta en titt i bagasjen - :-# Noen har glemt ett par briller.
![]()
![]()
en mail, ring eller
sms - så skal vi fikse å få sendt de. Eller ennå bedre -
Kan jo komme å hente de