min tzr 50 dør ut !

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
tzr-09
Innlegg: 1
Registrert: 13 jun 2010, 15:37
Motorsykkelen din: tzr50 09

min tzr 50 dør ut !

Legg inn av tzr-09 »

Jeg har kjøpt en tzr 09 modell. For en uke siden tok jeg ut plomberingen i potta og boret i cdi-boksen. Sykkelen har 120-dyse og topp drev. De to første dagene etter at jeg tok ut plomberingene gikk sykkelen helt fint, og det var ingen problemer. Dagen etter skulle jeg kjøre til trening, og da bare sluknet sykkelen. Problemet har gjentatt seg flere ganger, er det noen som vet hva det kan vere? HJELP !!!

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: min tzr 50 dør ut !

Legg inn av Duville »

tzr-09 skrev:Jeg har kjøpt en tzr 09 modell. For en uke siden tok jeg ut plomberingen i potta og boret i cdi-boksen. Sykkelen har 120-dyse og topp drev. De to første dagene etter at jeg tok ut plomberingene gikk sykkelen helt fint, og det var ingen problemer. Dagen etter skulle jeg kjøre til trening, og da bare sluknet sykkelen. Problemet har gjentatt seg flere ganger, er det noen som vet hva det kan vere? HJELP !!!
- det har vel kanskje noe å gjøre med at du har tatt ut plomba og boret i cdi-boksen. Kanskje den ikke har tålt 10000 omdreininger-------- ellers vet jeg nok ikke desverre....

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: min tzr 50 dør ut !

Legg inn av Globe »

Hei tzr-09 :vs og velkommen til oss her på mcsiden.no :=D>

Du beskriver at sykkelen dør ut, er det noen ulyder i det dette skjer, skjer det når du når et bestemt turtall, når den er kald, når den er varm?

Sjekket du at "plombering ut" og "modifisering CDI" er en kjent endring av denne modellen?

Håper du finner svar på dine spørsmål hos oss, og vil så anbefale deg å bringe din tzr-50 tilbake til original stand og tilegne deg kjøreerfaring til du er klar for større og kraftigere maskineri, på lovlig vis.
Eller har du gjort dette med godkjenning? :-k
Kun en oppfordring :thumleft

Lykke til i jakten på løsning...det eneste jeg vet med sikkerhet...er at løsning finnes :knegg

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: min tzr 50 dør ut !

Legg inn av mekkern »

prøv en ny plugg.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar