Starter fra Oslo, en helg det passer..

Dag Ove
Noe sånt, kanskjeIntruder skrev:Å Vestland,Vestland![]()
Noe for musikk på lur,AJ ?
Jepp detta er et bidrag som overstiger mye av den tørre brosjyrereklamen !!AJ skrev:Noe sånt, kanskjeIntruder skrev:Å Vestland,Vestland![]()
Noe for musikk på lur,AJ ?![]()
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 287#p46287" onclick="window.open(this.href);return false;
Hei Dag Ovedag100 skrev:Kunne tenkt meg en helg på vestlandet i sommer/sensommer.. Atlanterhavsveien, trollstigen på sykkel, fantastisk.. Noen som har vært der? Følge med?
Starter fra Oslo, en helg det passer..![]()
Dag Ove
han er i hvertfall flink til å gå of topic!Intruder skrev:Jepp detta er et bidrag som overstiger mye av den tørre brosjyrereklamen !!AJ skrev:Noe sånt, kanskjeIntruder skrev:Å Vestland,Vestland![]()
Noe for musikk på lur,AJ ?![]()
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 287#p46287" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
AJ har kanskje valgt feil nisje.....?
som vedkommende ikke får gjort noe med uansett...Erling skrev:og han bekler titelen admin.?
bla bla..AJ skrev:Off-topic og off-topic...
Vet ikke helt, jeg...
Disse låtene ble nå i hvert fall plassert i rett tråd og tekstinnholdet i dem har rimelig klar relevans til dag100 sin "Vestlandet" tråd; mye god info for de som skal ta turen![]()
Det hele var i grunnen et forsøk på litt humor, men enkelte slike forsøk når nok ikke helt hjem hos alle...;)
Tror kanskje enkelte bør velge å se på det slik enn å gi uttrykk for,som vedkommende ikke får gjort noe med uansett...Erling skrev:og han bekler titelen admin.?
dag100 skrev:I tillegg til det er jeg nordlending bosatt på østlandet:)
ja Dexter, Trollstigen er jobare " ett sted alle må bare se og kjøre"Dexter skrev:Jeg har ønsket meg en tur som tar for seg en del av vestlandet...
Eks: Kjøre opp til Dombås, videre til Ålesund, nedover til Gerianger osv. inkl. trollstigen og det som måtte være av interesse. Tror en slik tur bør ha en langhelg minst...