Vi tenkte å campe på rolig-camp

Da sees vi nok; vi kommer til å låne teltet til OleB natt til søndagGizmodude skrev:Jeg og cbrdama setter kursen mot treffet imorgen tidlig (onsdag).![]()
Vi tenkte å campe på rolig-camp
Den er god!mekkern skrev:Det dusker litt i fredrikstad ellers bra. Hvis noen fra forumet skal finne meg så ring. årdnæ sæ sjøl om det æ Jævlig å skrive på tlf.
Tja...Dexter skrev:Spørsmålet er: Hvor møter jeg noen å kjøre sammen med, og når
Håper noen andre svarer da...AJ skrev:Tja...Dexter skrev:Spørsmålet er: Hvor møter jeg noen å kjøre sammen med, og når![]()
Passer ikke særlig godt å møte oss, tror jeg... Med mindre du vil ta omveien om Lillestrøm/Fetsund, da...
Vi tenker nemlig å ta rv. 22 og deretter rv. 111 til Fr.stad, dvs. den indre veien langs Øyeren med mange fine svinger og greier og greier...
Hør nå... Raka veien ned til Drammen og møt Mekkeren!Dexter skrev:Håper noen andre svarer da...AJ skrev:Tja...Dexter skrev:Spørsmålet er: Hvor møter jeg noen å kjøre sammen med, og når![]()
Passer ikke særlig godt å møte oss, tror jeg... Med mindre du vil ta omveien om Lillestrøm/Fetsund, da...
Vi tenker nemlig å ta rv. 22 og deretter rv. 111 til Fr.stad, dvs. den indre veien langs Øyeren med mange fine svinger og greier og greier...
Hadde tenkt å kjøre litt tidlig så det er mulig å komme noenlunde tidlig hjem igjenmerce skrev:når har du tenkt å dra da dexter ?
driver å vurderer tur i morra jeg