Hadde vært hyggelig!Benny skrev:Mulig at jeg også skal en tur til Vormsund i morraHadde vært gøy å treffe dere som man skriver med her på forumet
Kjenner vel igjen AJ på bilder jeg har sett og på sykkelen
Er det det du ser i speilet, slank atletisk. Ikke en skinnmager kar som knapt kaster skygge.AJ skrev:
Jeg kommer til å ha på meg en MCsiden.no T-skjorte. Så ser du en slank atletiskfyr med slik skjorte og som ser ut som at han tror han fortsatt er 30 så kan du neppe ta feil
![]()
Ja du veit, speil og egenoppfatning lyver så det holderGammelgutt skrev:Er det det du ser i speilet, slank atletisk. Ikke en skinnmager kar som knapt kaster skygge.AJ skrev:
Jeg kommer til å ha på meg en MCsiden.no T-skjorte. Så ser du en slank atletiskfyr med slik skjorte og som ser ut som at han tror han fortsatt er 30 så kan du neppe ta feil
![]()
Og "99%" merket er på plass på skinnjakkaDexter skrev:Jeg er jo vant til å gå med uniform, så jeg er nok kledd med MCsiden.no skjorte jeg også
Mener jeg nevnte at vi traff Benny...Dexter skrev:Men AJ da, må ikke glemme Benny! Sprudle-Benny som kom løpende for å si hei!Det var kjempehyggelig!
Jah, nå så jeg detAJ skrev:Mener jeg nevnte at vi traff Benny...Dexter skrev:Men AJ da, må ikke glemme Benny! Sprudle-Benny som kom løpende for å si hei!Det var kjempehyggelig!
![]()
Uansett, veldig hyggelig at hun tok kontakt![]()
Det må gjerne mange flere også gjøre om de skulle møte Dexter, meg eller andre med MCsiden.no T-skjorter![]()
Etter hvert håper vi at mange flere skaffer seg disse sånn at det blir enda lettere å 'finne' hverandre
Blir så bra, atte! Hyggelig at dere tok turen. Synd at vi ikke fikk tatt den runden jeg hadde planlagt...Dexter skrev: Jah, nå så jeg detbeklager, det går ikke så fort med meg - men så blir det ikke så bra heller
Støtter denne fullt ut!! Vormsund er trivelig, men langt unna for mange. I tillegg ligger stedet ikke akkurat i et MC-eldorado når det gjelder artige MC-veier... Såpass ærlig må man kunne være. Selv om de finnes. Hyper_Bandit og jeg fant noen på hjemturenmekkern skrev:Vi får legge opp til en tur i ei helg så vi kan kjøre en tur uten tidspress og stress.
se om vi kan tromme sammen en passe gjeng fra nær og litt fjærn.
Hyggelig å treffe dere alle-spesiellt de jeg ikke har truffet før.