Vi starta ferien med denne:

Med to barn, fiskeutstyr, bagasje for 4 og 2 uker på veien? Nei, vi fant allerede ut ved avreise av dette nytter ikke. I tillegg drar vi jevnlig til Tyskland da samboeren er derfra. Vi grubla hele veien fra Vestfold til Rogaland og vi ble straks enig om at denne bilen er for liten for en aktiv familie. I tillegg ønsker vi oss boxer igjen :) ( vi snakker altså om en hunderase nå

Lørdag kveld og søndag formiddag ble brukt til å surfe litt på finn.no etter aktuelle biler vi skulle se oss ut. Søkte ikke på T3 men denne dukka opp da jeg søkte på Caraveller i Rogaland. Tenkte å bruke en dag å titte litt. Som tenkt som gjort. Denne T3'n befant seg på Klepp og vi tok turen ut mandags ettermiddag. Fruen falt for bilen og da var ikke jeg tung å be :)
Avtale om overtakelse ble gjort og nå står den altså i gården her hjemme hos mine foreldre!

Noen kjappe bilder til vi er ferdig med ferien og nye blir lagt inn ;

I morgen tidlig kl. 07 begir vi oss videre på ferie! Målet er Hareid oppi Møre. Krysser fingerene på at bilen tar oss opp dit uten problemer og tilbake til Vestfold

Ønsker alle mine venner her inne en strålende sommer. Kjør pent! :)