Norgestreffet 2010
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Norgestreffet 2010
Etter hva jeg har hørt, så ville NMCU ha eget telt som dem altid pleier. Men fikk ikke lov å sette opp telt på området av Fredrikstad MC. De fikk en liten del av messeteltet. Jeg synes de forsvant helt inne i teltet bak registreringen.
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Enig med deg i det Rogg, så mere ut som de var en del av registreringen der inne...
Tror det meste gikk galt til Fredrikstad MC, sier vel litt om å ville ting også...
Tror det meste gikk galt til Fredrikstad MC, sier vel litt om å ville ting også...
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- OleB
- Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
hmmm
jeg fikk ikke med meg at det satt NMCU-folk i mottaket - må nok følge bedre med da
Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg garantert heller ikke fått med meg at det er NMCU sitt treff
Jeg synes de gjorde en dårlig profileringsjobb der.......
eller kanskje de ikke ville synes så godt når de så hvordan det utviklet seg..

jeg fikk ikke med meg at det satt NMCU-folk i mottaket - må nok følge bedre med da

Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg garantert heller ikke fått med meg at det er NMCU sitt treff

Jeg synes de gjorde en dårlig profileringsjobb der.......
eller kanskje de ikke ville synes så godt når de så hvordan det utviklet seg..

-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
-
- Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica
Jeg tror NMCU bare vil være akkurat tilstrekkelig synlig på et Norgestreff. Selv om dette er et NMCU-treff med på forhånd definerte krav (som opplagt ikke ble fulgt i Fredrikstad), har NMCU ikke noe ønske om å overprofileres blant annet fordi de som arrangerer Norgestreffet skal og vil ha sin del av kreditten. Det sto et digert banner ved innsjekken som fortalte at dette var et Norgestreff v/ NMCU, og med NMCU-folk i teig, infotelt, appell v/ NMCU-lederen fra scenen og utdeling av treffpremier v/ NMCU-lederen fra scenen pleier det å være nok.
Jeg vet at treffet vil bli diskutert i NMCUs sentralstyre. Men vi må huske på at det tross alt er andre folk der ute som har brukt tid og ressurser på å bistå treffet. Jeg syntes heller ikke Fredrikstad MC gjorde en god nok jobb, men det var tross alt andre folk der som sto på hue for å få reddet stumpene. NMCUs jobb vil være å trekke lærdom av dette på egne vegne og se hvordan organisasjonen konstruktivt kan bidra til å sikre treffkvaliteten, selv om det til syvende og sist alltid vil være treffarrangørenes ansvar å vite hva de egentlig begir seg ut på. Ingen forventer at NMCU skal gå ut med megaslakt av FFMC i MC-Bladet, for det fortjener heller ikke FFMC. Ting var humpete, og noen jobbet hardt med å rette på det. Ferdig med det.
Jeg vet at treffet vil bli diskutert i NMCUs sentralstyre. Men vi må huske på at det tross alt er andre folk der ute som har brukt tid og ressurser på å bistå treffet. Jeg syntes heller ikke Fredrikstad MC gjorde en god nok jobb, men det var tross alt andre folk der som sto på hue for å få reddet stumpene. NMCUs jobb vil være å trekke lærdom av dette på egne vegne og se hvordan organisasjonen konstruktivt kan bidra til å sikre treffkvaliteten, selv om det til syvende og sist alltid vil være treffarrangørenes ansvar å vite hva de egentlig begir seg ut på. Ingen forventer at NMCU skal gå ut med megaslakt av FFMC i MC-Bladet, for det fortjener heller ikke FFMC. Ting var humpete, og noen jobbet hardt med å rette på det. Ferdig med det.