Jeg synes det er lettere å holde balansen da, når jeg slipper å fingre så mye med gassen.
Om det er "lovlig"/"juks" på øvelseskjøring / oppkjøring, aner jeg ikke.

Så, som evike sier, løft blikket, bruk bakbrems og god forankring er gode stikkord.
Takker for gode tips! Skal absolutt prøve disse.Knut Morten skrev:Hei NatroN ! :=D>
Bare du passer på å¨ikke niholde i styre, men holde deg fast i tank og fotpinner og ser langt fram - går det greiere med krypkjøringen. Husk å gjøre det samme når du skal bremse. Se ALDRI NED ELLER PÅ DET DU VIL BOMME PÅ!!! Gi litt gass, slure litt på clutchen og trykke litt på bakbremsen - så går det bra.
Tror ikke at du får OK på det å bruke sotet visir, de skal kunne se øynene dine når du kjører.
Stol på at dekkene biter- trykk til styret i kontra - det går bra :-)
[/quote]NatroN skrev:
Lykke til Bobbo! Vi skal klare det her
Vi er så absolutt interessert og følger ivirg med deg og dere som følger oss opp med progresjonen for å få Klasse ANatroN skrev: Flott at noen er intressert, da fortsetter jeg å poste videre! Har ferie neste uke så mer kommer i Juli.
Gattis med lappen og dagen. Jeg fikk også A bare 1 time etter deg.NatroN skrev:Da vil jeg tørre å påstå at jeg er sidens om ikke yngste, ivertfall ferskeste med lappen! Den ryker litt fortsatt, ettersom oppkjøringa var klokka 12! De konfiskerte det gamle, så jeg sitter med midlertidig førerbevis akkurat nå, men det kommer vel i posten!
Sykkel blir det ikke før neste sommer, grunnet økonomi. Lærling, needs no more saying! :)
MEN, alt utstyret er klart, og oppkjøringa gikk som en drøm! Slappa av i armane på krypkjøringa, dreit meg ut som sødern på første forsøk men kjørte feilfritt på nr.2 og på resten av øvelsene! Var så heldig at jeg fikk regn, noe som gjorde at jeg kunne kjøre en god del saktere og roligere, og dermed ta meg mer tid på å gjøre valg i løpet av turen med Sensor! Han var kanskje nord-europas roligste sensor og var null intressert i å konversere, men men, sånn er det vel bare!
Dette er DEILIG! Gleder meg som bare en 19 åring med lappen, uten sykkel kan! Ubeskrivelig vond følelse, men får vel kose meg med sparinga i vinter
Takk for oppfølging, sees på veien
Vegard
PS: Har foresten bursdag i dag, gratulerer til meg