MCsidens "Randsfjordtreffet 2010"

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

MCsidens "Randsfjordtreffet 2010"

Legg inn av AJ »

Om dere endrer status mellom sikker/usikker så skriv en PM til Dexter så blir det endret (uthevelser er endringer)

Interesserte så langt:

Jeg har all grunn il å tro at vi hadde et trivelig hageselskap i fjor, som kanskje frister til gjentagelse i år?

Hagen er den samme, dvs. begrenset plass til overnatting når det gjelder teltplasser, men som et en-dagstreff tror vi plassen egner seg rimelig greit :-):
AJ_Garden_1.jpg
AJ_Garden_2.jpg
AJ_Garden_3.jpg
Vafler, is (gjerne med jordbær) og ånkli kokekaffe vil stå på den enkle menyen :jada:

Guidet kjøretur på artige Hadelandsveier skal vi også få til; nye i tillegg til de vi kjørte i fjor... ;-);)
Middag på dertil egnet - og servicevennlig spisested - skal vi også sørge for :janikk
Hvis interessen er til stede skal nok sjefen i huset og jeg sørge for at ting kommer på plass :thumleft
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Gammelgutt

Re: AJ Gardenparty 2010...?

Legg inn av Gammelgutt »

Du er sjefen i huset og har fått lov av kona å si det?.

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Så fremst jeg kan så kommer jeg. Bare si ifra når. :=D>
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

Dato er et viktig element her, ja!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

evike skrev:Dato er et viktig element her, ja!
Dato er helt klart viktig :knegg
Tenkte i første omgang at jeg bare skulle sjekke om interessen er til stede...

Kommer tilbake med alternative datoer over helgen, etter Norgestreffet.

Brukeravatar
Tormod
Motorsykkelen din: G1500 1997 mod.
Kontakt:

Legg inn av Tormod »

Jepp, trenger en dato. Hadde vært moro å bli kjent med noen av dere. :buddies:
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.
Bilde

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Jeg har jo såvidt truffet degt og kona før,hyggelige (og hjertevarme ) omsorgsfulle mennesker jeg gjerne skulle truffet igjen,
Og slik er jo resten av gjengen på MCsiden også,så DETTE blir garantert fint. :vs :D
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Tormod
Motorsykkelen din: G1500 1997 mod.
Kontakt:

Legg inn av Tormod »

Intruder skrev:Jeg har jo såvidt truffet degt og kona før,hyggelige (og hjertevarme ) omsorgsfulle mennesker jeg gjerne skulle truffet igjen,
Og slik er jo resten av gjengen på MCsiden også,så DETTE blir garantert fint. :vs :D
Vi møtes nok igjen. Hyggelig å treffe deg også, og vi satte stor pris på det du gjorde på treffet vårt. Sånne ting varmer :=D> :=D>
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.
Bilde

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Det var jo ille bra i fjor så det frister til gjentakelse i år.

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Så lenge datoen er bra, så er det mulighet for at en bergenser henger seg på også. *mas

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Trøndelag vil også stille med ihvertfall en representant ;-)

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Det hadde vært veldig hyggelig og treffe dere. Har ferie i ukene 29, 30, 31 og 32 som jeg kommer til å tilbringe langt nord i landet. Jeg skal gjøre alt hva jeg kan for å ta turen til et slikt hageselskap.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Tormod skrev:
Intruder skrev:Jeg har jo såvidt truffet degt og kona før,hyggelige (og hjertevarme ) omsorgsfulle mennesker jeg gjerne skulle truffet igjen,
Vi møtes nok igjen. Hyggelig å treffe deg også, og vi satte stor pris på det du gjorde på treffet vårt. Sånne ting varmer :=D> :=D>
Godtvoksen skrev:Det hadde vært veldig hyggelig og treffe dere. Har ferie i ukene 29, 30, 31 og 32 som jeg kommer til å tilbringe langt nord i landet. Jeg skal gjøre alt hva jeg kan for å ta turen til et slikt hageselskap.
Har blitt kjent mange svært trivelige og hyggelig mennesker her fra MCsiden.no de siste par årene på Trollrally, Norgestreff, hjemme i hagen vår, på onsdagstreffene på Vormsund, på store og små MC-messer og ikke minst i Lågendalen nå nylig :-)
Regner med å treffe enda flere i år av de jeg kun har vært i kontakt med her på MCsiden.no.
Og det gleder jeg meg allerede til \:D/

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Glemte du Smia?. :eh

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Gammelgutt skrev:Glemte du Smia?. :eh
Neida, men på Smia har jeg møtt folk fra MCsiden som jeg har møtt andre steder tidligere :knegg

Uansett så er Smia MC helt klart et svært så hyggelig sted å møtes :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Har lenge bavlet om treff,nå skal jeg snart prøve Trashtreffet :D
på Raufoss,der blir det antakelig skarpt fyrverkeri.. :prop:
så får jeg se hvordan ståa er..........
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kjørte en tur til Hov i Land på østsi'a av Randsfjorden, langs rv.34, idag og må bare si at denne strekningen er på sitt aller flotteste på denne tiden av året \:D/
Masse utsikt utover fjorden og mange lange fine svinger hele veien :-)

Så mens jeg og fruen kjørte her i dag tenkte jeg at dette må jo være en fin dagstur for mange MCsiden.no forumister en gang i slutten av juli/begynnelsen av august! En runde rundt Randsfjorden - enten i retning Bjoneroa fra Jevnaker eller motsatt vei - mot Brandbu/Hov fra Jevnaker - vil være en fin anledning til et MCsiden.no dagstreff med avslutning i vår ringe hage med vafler, kaker, is og kaffe osv.

Selv har jeg faktisk aldri kjørt rundt Randsfjorden fra Jevnaker mot Bjoneroa, så det kunne vært flott å gjort det sammen med flere her fra Forumet :janikk

Noe å tenke på, folkens?
Hvis det er interesse for dette så kom gjerne med forslag til dato og når det måtte passe for nettopp deg :thumleft

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

AJ skrev: Så mens jeg og fruen kjørte her i dag tenkte jeg at dette må jo være en fin dagstur for mange MCsiden.no forumister en gang i slutten av juli/begynnelsen av august! En runde rundt Randsfjorden - enten i retning Bjoneroa fra Jevnaker eller motsatt vei - mot Brandbu/Hov fra Jevnaker - vil være en fin anledning til et MCsiden.no dagstreff med avslutning i vår ringe hage med vafler, kaker, is og kaffe osv.
Det hadde vært en fin tur, men tidspunktet treffer da midt i min ferie og da er jeg langt nord i landet og cruiser i midnattssol. Godværet kommer til nord i landet da... :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Godtvoksen skrev:
Det hadde vært en fin tur, men tidspunktet treffer da midt i min ferie og da er jeg langt nord i landet og cruiser i midnattssol. Godværet kommer til nord i landet da... :knegg
Vi får se om interessen er til stede. Er den det kan det fort hende at de fleste gjerne vil møtes i midten av august, for eksempel?
Kanskje det kunne passet bedre?

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

Som vi har ymtet frempå med tidligere, så er vi fullstendig vekk fra 15.7.-8.8.

Når vi så endelig kommer hjem igjen så er jammen meg kalenderen full når det gjelder helgene til begynnelsen av september.

Jeg tror vi må takke høflig Nei til invitasjonen.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

evike skrev:Som vi har ymtet frempå med tidligere, så er vi fullstendig vekk fra 15.7.-8.8.

Når vi så endelig kommer hjem igjen så er jammen meg kalenderen full når det gjelder helgene til begynnelsen av september.

Jeg tror vi må takke høflig Nei til invitasjonen.
Ja, du og Knut Morten skal jo ut på den turen, da! Håper dere tar bilder underveis og deler med oss her på MCsiden.no så snart dere kommer hjem igjen?

Skjønner godt at dere takker nei, men muligheten dukker sikkert opp igjen neste år :janikk

Nå vet jeg ikke om det blir noe "Randsfjorden Rundt" treff da, men hadde vært veldig hyggelig om vi kunne få det til på sensommeren en gang :-)

Vi får se hvordan det passer for folket...

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

Jeg tror det enkleste er om du bestemmer dato AJ ;e (så vet vi andre at du er hjemme også :lol )
Det lar seg neppe gjøre å få det til å passe for alle, men kanskje et par alternativer for å lodde stemningen...???
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Jeg avslutter ferien første uka i august, men har ingen problemer med å tilpasse et par fridager for dette minitreffet, stort sett uannsett når i august! :thumleft

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.

Jeg foreslår derfor følgende: 30. - 1. august eller 3. - 5. september
:prf
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev: Jeg foreslår derfor følgende: 30. - 1. august eller 3. - 5. september
:prf
Min stemme går for 3-5. september..:-) Jeg er på ferie fra 19. juli - 16. august...

Svar