Har tenkt meg en tur, via Drammen og Hokksund. Noen som har lyst på tur i morgen?.

se det ja. :-)Gammelgutt skrev:I morgen er det atter tirsdag og MC-bufè på Vindfjelltun. Spis deg god og mett for 125 kroner.
Har tenkt meg en tur, via Drammen og Hokksund. Noen som har lyst på tur i morgen?.
Så du noe til kokken...Gammelgutt skrev:I dag har jeg spist middag på Vindfjelltun. Traff på Evike der og så tror jeg at jeg møtte Rogg nede i rundkjøringen når jeg reiste. Har fått en tekstmelding fra Cheron om at han møtte meg ved Hijol.
Han var der og hadde på seg det blide ansiktet idag. Snakket ikke med ham, det var sjefen sjøl som ekspederte disken.AJ skrev:Så du noe til kokken...Gammelgutt skrev:I dag har jeg spist middag på Vindfjelltun. Traff på Evike der og så tror jeg at jeg møtte Rogg nede i rundkjøringen når jeg reiste. Har fått en tekstmelding fra Cheron om at han møtte meg ved Hijol.![]()
![]()
![]()
Kanskje du slo av en prat med ham
Se det - du hadde jo meldt din ankomst offentlig på nettet, så sjefen turde nok ikke la kokken være der alene..Gammelgutt skrev: Snakket ikke med ham, det var sjefen sjøl som ekspederte disken.
Jeg er ikke helst sikker på når det er mest. Men vi kjører slik at vi er der i 18-1830 tidaErling skrev:Jeg skal se om det passer med andre planer.
Når der det mest folk der da?
Og når er det "flesk & duppe / pizza" buffet står klar?
hmmmmmekkern skrev:ÅÅÅÅÅÅH....Flesk og duppe...