MCsidens "Randsfjordtreffet 2010"

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: AJ Gardenparty 2010...?

Legg inn av AJ »

Nasseline skrev: 3.-4. september er KJERRINGA di bortreist! =;
Dexter skrev: Drit æ i :terge
:eh

:8-[

:knegg

Brukeravatar
Nasseline
Motorsykkelen din: har ingen

Legg inn av Nasseline »

Dexter skrev:Drit æ i :terge
*mas

Rottenikken
Motorsykkelen din: Yamaha

Legg inn av Rottenikken »

Randsfjorden rundt!

Den turen har jeg tatt fire eller fem ganger de siste årene. Ja, det er en flott dagstur.
Hadde forresten pause på "Bjørnen" sist, mener jeg å huske, men hagen til AJ er sikkert minst like bra. :thumleft
Veien er viktigere enn målet.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Rottenikken skrev:Randsfjorden rundt!

Den turen har jeg tatt fire eller fem ganger de siste årene. Ja, det er en flott dagstur.
Hadde forresten pause på "Bjørnen" sist, mener jeg å huske, men hagen til AJ er sikkert minst like bra. :thumleft
Yes! Var akkurat det kona og jeg snakket om da vi kjørte til Hov i går; å stoppe innom "Bjørnen" på Odnes og spise en god middag der, om det blir et MCsiden.no treff rundt Randsfjorden. Det har vi gjort før på en av MC-turene våre og gjør det mer enn gjerne igjen med gode MC-venner \:D/
Kaffe, is og vafler kan vi helt sikkert få til i hagen vår :prf

Ser ut til at 3. - 5. september peker seg ut som aktuell. Ville vært helt topp om de passer for mange slik at vi kan bli en lang kolonne rundt Fjorden den helga! :thumleft

Er begrensa med overnatting på de to plenflekkene vi har hos oss, men et par lavoer og et par-tre telt burde vi få plass til :-)

Ellers er det fine teltplasser på Sløvika camping - flott beliggenhet 'midt i løypa' :P
Kan hende det går an å skråle, drekka litt og juge så en tror det sjøl også, utover kveldstimene på campingen. Ligger vestvendt sånn at en har sola et stykke utover kvelden, selv i begynnelsen september, vil jeg tro :jada: :b_c:

Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Re: AJ Gardenparty 2010: August eller september...?

Legg inn av Bubbu »

Om det blir 3. - 5. september har også jeg en sjanse til å komme om jeg får oppkjøring i august. :notworthy:
(The Beast )

Brukeravatar
Gizmodude
Motorsykkelen din: Honda CBR1000F 91'
Kontakt:

Legg inn av Gizmodude »

Globe skrev:Trøndelag vil også stille med ihvertfall en representant ;-)
Ikke helt umulig det dukker opp to til :vs
'91 Honda CBR1000F

NAF-MC Trondheim

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

AJ skrev: Er begrensa med overnatting på de to plenflekkene vi har hos oss, men et par lavoer og et par-tre telt burde vi få plass til :-)

Ellers er det fine teltplasser på Sløvika camping - flott beliggenhet 'midt i løypa' :P
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400

Bilde

http://slovikacamping.no/d4WAnMRvI1L.5.idium

Kun 17 km fra AJ

PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Godtvoksen skrev:
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400

Bilde

http://slovikacamping.no/d4WAnMRvI1L.5.idium

Kun 17 km fra AJ

PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Javisst! Kort vei langs en artig, smal asfaltert svingete vei ;e

Bare å hive seg på; vi satser hardt på forum-treff denne helgen \:D/

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

AJ skrev: Bare å hive seg på; vi satser hardt på forum-treff denne helgen \:D/
Det er avmerket i kalenderen :knegg
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Her hiver jeg meg på, booker og LÅSER helga i kalenderen :thumleft

Eller...GV....det er plass til en som eventuelt kommer uten chrome :8-[ ?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:
Godtvoksen skrev:PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Her hiver jeg meg på, booker og LÅSER helga i kalenderen :thumleft
Bra!! :thumleft

Så håper vi at været blir strålende. Flott sensommervær langs Randsfjorden er rett og slett ubetalelig \:D/

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: Eller...GV....det er plass til en som eventuelt kommer uten chrome :8-[ ?
Det er det, men da lover du at du ikke sitter å gråter i anger og bitterhet over byttet ditt? Jeg skal ha ferie den helga, og deprimerte folk vil jeg ikke dele hus med... ;e

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en ikke gjorde ;-)

Jeg er stort sett alltid blid, og tror nok jeg kan love deg at gliset mitt blir å henge på....hele helga, både underveis til og fra, og ved tilstedeværelsen sammen med dere ;e

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg ser det er tre soverom i huset. Ønsker du dele rommet med andre deltakere, eller vil du ha et soverom for deg selv og betale 1/3 av prisen? Selv regner jeg med at kona blir med, og da er et soverom i huset opptatt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev: Jeg er stort sett alltid blid, og tror nok jeg kan love deg at gliset mitt blir å henge på....hele helga, både underveis til og fra, og ved tilstedeværelsen sammen med dere ;e
:thumleft

Svar