Etter at jeg ba om tilbud på ny sykkel fra
Motorspeed på Lillehammer fikk jeg en oversiktlig liste over tilleggsutstyr med før og etter (rabatterte...) priser.
Jeg gjorde mine valg og undertegnet kontrakten med forbehold om at jeg kanskje kom til å velge mer tilbehør senere.
Så kom jeg til at jeg ville ha komfortseter med varme i tillegg og ga beskjed om dette.
Joda, det skulle selger legge til å kontrakten. Greit så langt...
Så kom den oppdaterte kontrakten og der framkom det tydelig at prisen på comfortsalene var steget ikke ubetydelig i pris.
Langt fra uoverkommelig, selvfølgelig. Men likevel såpass mye at jeg fant grunn til å reagere.
Og i dag fikk jeg svar fra selgeren, som enkelt og greit slo en strek over prisstigningen og ga meg den prisen jeg fikk da jeg ba om tilbud tidligere i år.
Dermed blir det vel 25 % og mer enn 46 % rabattert pris på hhv. fører- og passasjersal. Altså samme pris som det opprinnelige tilbudet hvor rabatten var 12 % i forhold til gammel pris før den åpenbart ble oppjustert
"Skulle bare mangle" var det hyggelige svaret fra selgeren.
Fikk ikke samme tilbakemelding fra forhandleren jeg kjøpte KTM'en jeg har i dag da jeg etterbestilte et par tilbehørsdeler, som jeg inutgangspunktet hadde fått et brukbart tilbud på...
Så tommel opp

for Motorspeed, som jeg har hatt veldig god dialog med så langt i forbindelse med kjøpet av min nye 1290 SA S!