Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur... ;e

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Duville »

Guro78 skrev:
mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur... ;e
Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Dexter skrev:Hei Guro78! Velkommen til MCsiden :vs

Om du drister deg til å ville kjøre sammen med gutter og kanskje etterhvert jenter som ikke kjører som om alt er stjelt, så er det gode muligheter for dette sammen med noen av oss på forumet her.

En typisk kosetur vi tar med forskjellige ruter er turen til Smia MC på søndagene og Vindfjelltunet på tirsdagene. Da blir vi enige noen om hvor vi treffes og så kjører vi ilag. Som oftest er det alltid andre hyggelige MCsiden forumister på bestemmelsesstede så vi får en svært høy hyggelig-faktor. Ellers så er det noen impulsturer som tas på litt kort varsel, men felles er at vi ikke kjører som om vi skal rekke et tog som allerede har gått...

Selv kjører jeg ikke cruiser-sykkel, men jeg er en relativt rolig kar som vil at alle skal være med - blir noen borte i speilet så slakker vi opp å reduserer farta! Alle skal med!

Var nytilflytta til Kongsberg i fjor på denne tida, så jeg kjenner nesten ingen andre enn de som jeg har blitt kjent med gjennom MCsiden. Nye bekjentskaper er bare hyggelig så du må gjerne hive deg med på noen av disse litt spontane koseturene.
Høres veldig hyggelig ut! Takk for tilbudet :D Så koselig og hjelpsom respons som jeg har fått på mitt "jakt" etter andre kjøreinteresserte (jenter) i nærheten gjør at jeg virkelig ser positivt på muligheten for mange hyggelige turer og bekjentskaper! :D

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Duville skrev:
Guro78 skrev:
mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur... ;e
Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>
Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng! :jada: Tror forresten ikke det blir så mye fiske på disse turene, men mest juging om deres mannlige "bragder" :lol

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Duville »

Guro78 skrev:
Duville skrev:
Guro78 skrev:
mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur... ;e
Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>
Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng! :jada: Tror forresten ikke det blir så mye fiske på disse turene, men mest juging om deres mannlige "bragder" :lol
Enda en grunn til ikke å ha med damer på turen, Hvem kan skryte av bragdene med damer til stede :[-( :[-( - nei detta må du ikke ta tungt..... :P

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av mekkern »

Bragder ja...fare for å høre det fra andre siden av bordet....psykisk kastrasjon... :lol
Æsj drit i det-Velkommen skal du være. :mc3
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Duville skrev:
Guro78 skrev:
Duville skrev:
Guro78 skrev:
mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur... ;e
Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>
Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng! :jada: Tror forresten ikke det blir så mye fiske på disse turene, men mest juging om deres mannlige "bragder" :lol
Enda en grunn til ikke å ha med damer på turen, Hvem kan skryte av bragdene med damer til stede :[-( :[-( - nei detta må du ikke ta tungt..... :P
Hehe, virker som du har mye kunskap rundt dette feltet :terge
(Men når dét er sagt så var det nok litt annet enn faren for at jeg skulle ødelegge fiskelykken som gjorde utslaget for min opprørthet i dette tilfellet...*smiler oppgitt* )
Sist redigert av Guro78 den 13 jul 2010, 23:06, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

mekkern skrev:Bragder ja...fare for å høre det fra andre siden av bordet....psykisk kastrasjon... :lol
Æsj drit i det-Velkommen skal du være. :mc3
TAKK!! *neier pent* :-)

frankh
Innlegg: 159
Registrert: 26 des 2009, 19:58
Motorsykkelen din: Blablabla

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av frankh »

Guro78 skrev:
AJ skrev:Hei Guro78
Enda verre: Jeg er fra Asker, men holder nå til i Mjøndalen, hehe \:D/
Hm...har ikke jeg sett en sjark/trillebår med støttehjul - eller Sportster, som du kaller det, der i området da? Kanskje det var deg. Jeg holder også til i Mjøndalen og kjører en rød Ducati 900SSie. Litt avhengig av hva slags potter du har på HD-en kan det nesten hende jeg bråker værre enn deg :-)

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

frankh skrev:Hm...har ikke jeg sett en sjark/trillebår med støttehjul - eller Sportster, som du kaller det, der i området da? Kanskje det var deg. Jeg holder også til i Mjøndalen og kjører en rød Ducati 900SSie. Litt avhengig av hva slags potter du har på HD-en kan det nesten hende jeg bråker værre enn deg :-)
Aner jeg noen form for markeringsbehov her, tro..? ;-);) Har nå hvertfall ombygd potte og det bråker mer enn nok for meg. Om DU bråker (leses: Krangler) mer enn meg, og sykkelen din mer enn min igjen: Så hyggelig for deg, hehe! :terge
Elsker HD'n min og den passer MEG heeelt perfekt og tro det eller ei: Det er akkurat hva jeg trenger :-J :D
Hva sykkelen DIN er sagt: Skulle gjerne hatt en slik en jeg, men valgte heller noe hvor jeg på mine 160 cm rakk godt nedi med bena på :thumleft (Hadde en Kawa ER6f før men solgte den i våres av den grunn.) Så forresten en slik Ducati parkere i hovedgata den dagen det var åpning av lekeplassen ved siden av Gro's, var det din kanskje? :-)

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Intruder »

Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen.. :doh :dontknow 8) :notlistening
Unnskyld,håper du finner mange kjørepartnere !! :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

frankh
Innlegg: 159
Registrert: 26 des 2009, 19:58
Motorsykkelen din: Blablabla

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av frankh »

Guro78 skrev: Aner jeg noen form for markeringsbehov her, tro..? ;-);) Har nå hvertfall ombygd potte og det bråker mer enn nok for meg. Om DU bråker (leses: Krangler) mer enn meg, og sykkelen din mer enn min igjen: Så hyggelig for deg, hehe! :terge
Elsker HD'n min og den passer MEG heeelt perfekt og tro det eller ei: Det er akkurat hva jeg trenger :-J :D
Hva sykkelen DIN er sagt: Skulle gjerne hatt en slik en jeg, men valgte heller noe hvor jeg på mine 160 cm rakk godt nedi med bena på :thumleft (Hadde en Kawa ER6f før men solgte den i våres av den grunn.)
Harselleringen var en spøk, hvis det var uklart :knegg
Jeg liker HD, jeg, på en helt annen måte enn jeg liker sportssykler og motardsykler. Jeg skulle gjerne hatt en av disse HD-ene fra 50-tallet, som brukes i Easy Rider tror jeg, og som var den første som har det utseendet vi nå forbinder i stor grad med HD (høyt styre og lav sittestilling). Ikke fordi jeg tror den er god å kjøre, men fordi den har en herlig harry sjarm :D
Guro78 skrev: Så forresten en slik Ducati parkere i hovedgata den dagen det var åpning av lekeplassen ved siden av Gro's, var det din kanskje? :-)
Jeg har bare bodd der i litt under to år, så jeg vet ikke hva Gros er? Men jeg kan ikke huske å ha parkert i hovedgata noen gang, så det spørs om det ikke var en annen. Jeg kjører også sjelden gjennom sentrum. Jeg mener det finnes en SS til i området, i tillegg til en eller flere 748/996/998.

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av AJ »

Litt off-topic...:
Er nysgjerrig på sykker'n din, frankh... :knegg
Et bilde av den i Galleriet hadde jo vært noe... :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

frankh
Innlegg: 159
Registrert: 26 des 2009, 19:58
Motorsykkelen din: Blablabla

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av frankh »


Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av AJ »

Der er'n (eller kanskje er'a... :knegg ) på plass, gitt :knegg \:D/
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar