Hva bruker dere lørdagen til?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Re: Hva brukere dere lørdagen til?

Legg inn av Onsløv »

Lørdagen idag blir brukt til å hente vårt nyvaska skittentøy, som sannsynligvis er både rent og tørt nå.

Så blir det mekking av en provisorisk startknapp innhandlet på clasohlson til den nette sum av 24 kr.

Så blir det vel å sende en sms til Globe og høre om vi skal ta oss en roadtrip. :prop:

:b_c:

Brukeravatar
Snill Vaffel
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000

Legg inn av Snill Vaffel »

Dro på jobb 0700 var hjemme 17:30 :mk Samma greia i morgen ...
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Lørdagen brukte jeg til å lage nytt gulv i Boble prosjektet...

Bilde
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

I dag har jeg holdt på med å bytte ut staur i skigarden rundt huset her vi bor. Noen har "råtnety på rot" og må derfor byttes.
Jeg har bakhon nok, men staur er det nesten håpløst å få tak i... Men en bonde som som jobber på Bygger'n hadde noen liggende hjemme på garden og de fikk jeg kjøpt for godteripenger :knegg
Så nå er skigardrestaureringen i gang for fullt :thumleft
Manglet litt ståltråd, men det fikset seg det også gjennom ei venninne nedi skråningen mot riksvegen... :knegg
Hun hadde visst metervis liggende på låven :prf

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

I dag har har lillejenta blitt 2 år. Dagen har vært preget av feiring, med både middagsgjester og kaffe og kakegjester og masse styr. Utover det så har jeg kjørt 856,67 meter i bare shorts og t-skjorte (og hjelm naturligvis). Måtte på jobb å hente noe, da klarte jeg ikke å motstå fristelsen for å få litt luft med bevegelse til å velsigne den svette kroppen min... Jepp - det har vært ubehagelig varmt i dag.

Fikk svar fra samordna opptak at jeg ikke fikk skoleplass. Da blir det vel en tur til utlandet i steden tenker jeg... (FN eller UN-tjeneste)
:-k
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Dexter skrev: Fikk svar fra samordna opptak at jeg ikke fikk skoleplass. Da blir det vel en tur til utlandet i steden tenker jeg... (FN eller UN-tjeneste)
:-k
Ingen skoleplass... Kan man spørre om ha den unge herren søkte på av studieplasser?

Kan jo gjøre som meg; ta et studium i pedagogikk. Det får man alltids bruk for. Trur eg... :8-[
Vel, om ikke så samma det. Man holder hodet friskt (innbiller jeg meg... :-J ) om man bruker noe av fritida si til å lære nye ting - selv om man kanskje ikke har noen store planer og voldsome framtidsvyer med det man holder på med.
Men hvem vet; kanskje jeg satser på en master i ped med tiden siden jeg tilfeldigvis har andre studier som er godkjent som del av masterped'en slik at master'snarveiene' ligger klare allerede... :eh :knegg

Dexter i utenlandstjenste? Tru'kke det... :[-( Er vel noen - både store og små - som helst ser at du blir hjemme, tenker jeg :janikk
Eller...? :8-[

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Min lørdag inneholdt motorsykkel.

Først "delen" av dagen ble brukt på klubben der vi drakk kald væske og "oiet" oss over været.:jada:
Deilig med sol og varme i en "kald" kropp..

Så ble det en runde med bikene: Trondheim-->Kyrksæterøra-->Våvatnet-->Trondeheim (Ca 20 mil).
Gizmodude har slekt der som har hytte og det var en veldig god unnskyldning for å ta en tur.

Vel hjemme ble det en øl og kanskje bli det en liten konjakk også om gubben ikke følger med så godt :[-X
(Konjakk e såååå godt sjø).
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Pollti

Legg inn av Pollti »

Damer og konjak er gode greier. Det var etter litt mye Braastad inntak at Ragnhild fikk den geniale ideen med å kokkelere Brosme. Og det var svært vellykket. Brosmekokinga altså.

Svar